A Stitch in Time | Februari 2016

by - maart 03, 2016


De Tweede 'A stitch in time' van dit jaarEen idee om jullie maar ook mijzelf, een beter beeld te geven hoeveel ik de afgelopen maand heb geborduurd. Waarom vraag jij je misschien af? Nou, om beter gemotiveerd te blijven. Met grote borduurwerken wil dit nog wel eens wegzakken, zeker als je alleen maar achtergronden moet borduren!

Elke eerste van de maand zal ik een nieuwe 'A Stitch in Time' online zetten. Er komen dan twee foto's onder elkaar te staan, één foto van het begin van de maand en eentje van het einde van de maand. Als het goed is, komt de groei dan mooi naar voren. Of misschien heb ik juist die maand helemaal niet geborduurd, dat kan natuurlijk ook. 

Liberate Me


31-01-2016

29-02-2016

Een mooie groei is er zichtbaar. Een groei die vooral in de eerste twee weken van Februari plaats vond. De rest van de maand had ik de breipennen voor mij liggen en mocht dit borduurwerkje in de kast blijven liggen. De donkere kleuren beginnen mij tegen te staan en langzaam kriebelt het weer om Lotus Owl erbij te pakken. Heel misschien dat zij bij de volgende 'A Stitch In Time' te zien zal zijn..

Waar werken jullie momenteel aan?

You May Also Like

7 Reacties

  1. Toch behoorlijk wat nieuwe kruisjes gezet! Word mooi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent toch een mooi stuk gevorderd! Goed idee om het hier te laten zien. Ik wissel ook handwerkjes af om het leuk te houden. De afgelopen weken ben ik intensief met papierkralen maken bezig geweest. Nu stap ik weer over naar knuffeltjes haken, eerst maar eens van alles afmaken.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent al ver geraakt. Knap hoor. Ik ben benieuwd als het af is. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor dit project heeft de stimulans in ieder geval gewerkt, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie vordering, ik werk voornamelijk aan mijn secret project

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker veel kruisjes gezet deze maand. Kan mij voorstellen dat je nu weer aan iets gekleurders wil werken. Dat is ook het leuke aan met veel dingen tegelijk bezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥