Gek op bloemen

by - maart 04, 2016

Dat ik gek ben op bloemen en planten is over de jaren heen wel duidelijk geworden denk ik. Ik haal regelmatig voor mijzelf een bosje bloemen om het huis wat op te vrolijken. Ondanks dat de meeste maar een weekje staan heb ik ze toch graag in huis. Geen grote bossen hoor, nee gewoon simpel een paar roosjes of tulpen op de vaas. Of één mooie lelie op een klein vaasje. Heel verrast was ik toen manlief thuis kwam met deze mooie, grote bos bloemen! Deze bloemen en een slagroomtaart had hij van zijn nieuwe werkgever gekregen omdat hij nieuw in dienst kwam. Super lief en attent! Zo heb ik ook iets moois om naar te kijken terwijl manlief met zijn nieuwe baan bezig is 



You May Also Like

6 Reacties

  1. Wat een leuke nieuwe baas! Mooi boeket!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie bloemen en heel mooi als cadeau van je baas. Super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelijk wat meer lente in huis. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi boeket! Ik ben ook dol op bloemen, maar helaas laten de katten ze niet met rust.. Gelukkig bestaan er tegenwoordig ook best leuke kunstbloemen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kwam de foto al op IG tegen, prachtig<333

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie attentie van je echtgenoot zijn baas. Dit soort boeketjes zie ik echt heel graag. Alle kleurtjes passen mooi samen zonder dat het te druk wordt.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥