Liberate Me :: Blz 2

by - februari 05, 2016

Ik weet van mijzelf dat ik als ik ergens even goed voor ga zitten dat ik het binnen no time afrond. Dit geldt eigenlijk voor alles. Van vervelende klusjes tot aan mijn handwerk projecten. Alles wat aandacht krijgt groeit. En zo ook mijn borduurwerken. Als ik weinig borduur, zie ik weinig voortgang en dit verminderd weer de motivatie. Eigenlijk is het best logisch allemaal. Ik was zo nieuwsgierig naar de bloemenkrans dat ik maar bleef borduren. Het was dan ook wel een beetje een domper dat ze nog niet in zicht kwam, maar dit weerhield mij er niet van om de pagina af te borduren.


Langzaam werd iedere nerf zichtbaar en begon de donkere pagina vorm te krijgen. Wel met zonnig daglicht trouwens, anders is het één donkere massa. Het koste ook eventjes wat moeite om al die donkere kleuren mooi op de foto te krijgen, maar gelukkig scheen van de week af en toe lekker de zon en kon ik deze foto maken. Een foto die heel nauwkeurig de kleuren weergeeft, een struikelpunt die vele bloggende borduursters wel zullen herkennen. Maar de tweede bladzijde staat erop! Langzaam zal ik nu naar beneden gaan borduren, om toch die bloemenkrans zichtbaar te krijgen..

You May Also Like

6 Reacties

  1. wow je ziet alles heel duidelijk. Een prachtig borduurwerk en knap dat je het zo goed kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, wat gaaf! Ben benieuwd naar het eind resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het werk wordt wel heel erg gaaf al! Je ziet nu echt dingen verschijnen. Ik ben erg nieuwschierig naar de bloemenkrans :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie toch hele duidelijk takken en bomen en boomschors hoor.
    Ik ben wel heel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi. Nu komt toch snel het haar en krans in beeld.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥