Insta- Peek #19

by - februari 06, 2016



Insta- peek, een vaste rubriek hier op Kersenbloesems. Met de Insta-peek geef ik jullie, door middel van mijn Instagram foto's een sneak peek in mijn week. Kiekjes van mijn hobby's, spreuken, gemaakte gerechten tot aan dagjes uit komen er voorbij. Kortom, een gezellige mix aan foto's die een stukje van mijn dagelijks leven laat zien. Wil je al mijn Instagram foto's zien? Dat kan, ga dan naar mijn Instagram  pagina.


Een bosje bloemen voor mijn ouders gekocht want hun waren 25 jaar getrouwd! Zondagmiddag hadden we een heel lekker koud en warm buffet om het te vieren  Op naar de laatste kruisjes van de pagina ♥ Even een geniet momentje met een proteïne brownie. Jammer dat ze zo klein zijn ♥ Wat heb ik de zon gemist! Die grauwe dagen vind ik maar niks. Gelukkig schijnt vandaag de zon volop, vanmiddag maar eens een lekkere wandeling met Bentley maken. Maar nu eerst genieten van een fris en schoon huis 


Iets anders met mijn haar geprobeerd, een turquoise/ blauwe pluk. Het is een beetje lastig met wassen maar voor nu vind ik het erg leuk  De tweede pagina van Liberate Me borduurde ik deze week af.  ♥ Tijdens een wandeling nat gehageld, gelukkig konden we daarna binnen lekker opwarmen met wat lekkers. Deze Dentastick kreeg Bentley bij de dierenarts en viel goed in de smaak  Tulpen zijn altijd een goede aankoop, zeker als ze ook nog in de aanbieding zijn 

Hoe was jullie week?

You May Also Like

9 Reacties

  1. Gefeliciteerd met je ouders! Er is niks lekkerders dan lekker uitwaaien buiten en dan lekker op te warmen met iets lekkers :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie plaatjes weer. Leuk hè om door middel van je foto's een beeld te geven van je weken. Gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders.
    Fijn weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk overzicht weer en gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders! Wat een lief kleurtje hebben de tulpen trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk om deze foto's te zien en nog van harte gefeliciteerd met het 25-jarige huwelijksfeest van je ouders. Een heerlijke (kleine) brownie) en zo heb je toch even de smaak van de brownie. Je haar vind ik leuk. Ik loop zelf al jaren met 4 kleuren waarvan mijn geverfde paarse haarband (anders paars dan jij ik heb meer aubergine) nu dus gekleurde plukjes hebben hihi...
    Maar ook ik ben helemaal klaar met die grijze en sombere weer. Het is dat ik nog werk dus ik kom er dan wel doorheen en verder was het afgelopen 3 februari mijn verjaardag. Erg leuk maar ook erg druk geweest. En weinig gefotografeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kocht zelf ook tulpen in de aanbieding. Alleen waren ze niet voor mezelf maar voor mijn schoonmoeder. Zij wordt immers een jaar lang maandelijks in de bloemen gezet als verjaardagscadeau. De ene keer iets kleins, de andere keer iets groter. Het hoeft ook niet persé een boeketje te zijn maar dit keer kreeg ze dus wel een vaak gevuld met twee soorten tulpen die meteen wat meer zon en kleur in huis brachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie plaatjes allemaal! :) Tulpen zijn inderdaad een goede aankoop. Ze staan zo vrolijk in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een mooie plaatjes zo bij elkaar :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog van harte met je 25 jarig huwelijk van je ouders! Ik hoop het ook zeker te halen, we gaan nu naar de 4 ;-) Fijne Zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥