7 Weetjes over mij

by - februari 08, 2016


➳  Wist je dat ik vroeger altijd motor wilde leren rijden? Ik had totaal geen interesse in auto's of voor een rijbewijs wat ik eigenlijk al mocht behalen. Ik ben dan ook erg laat begonnen met lessen nemen. Ik had en heb nog altijd een zwak voor motoren. Een auto rijbewijs halen was ik ook nooit echt van plan totdat ik last van mijn Hypermobiliteit kreeg. Met een zwakke rug en spieren wordt motor rijden echt afgeraden, dus helaas heb ik deze droom inmiddels laten varen.

➳ Wist je dat ik naar Londen, Barcelona en twee keer naar Rome ben geweest? Ondanks dat ik een echte huismus ben vind ik af en toe op vakantie gaan toch wel erg leuk. Alleen de prijzen vind ik minder leuk en dit houdt ons dan ook vaak tegen. Ooit zou ik nog wel een keertje met Chris naar Londen terug willen gaan. Om hem alle mooie en gezellige toeristische plekjes te laten zien.

( Foto gemaakt in 2012, bij de Trevi Fontein)

➳ Wist je dat ik vroeger mijn haar eens zwart heb geverfd? Jup, echt helemaal zwart! Ik was toen 17 dacht ik. Ondanks dat ik het nog steeds erg leuk vind, zou ik het niet zo snel meer zwart verven. Het is namelijk een hel om uit je haar te krijgen! Ik heb het toen maar laten uitgroeien en dat duurde lang.. heel lang!

➳ Wist je dat ik tamme ratjes erg leuk vind? Terwijl de meeste mensen gruwelen bij het idee om ratten in huis te nemen, kan ik bijna niet wachten om deze leukerds in huis te nemen! Wel hebben Chris en ik afgesproken dat dit de eerste tijd nog niet gaat gebeuren. Misschien in een volgend huis waar we meer plek voor ze zouden hebben.

➳ Soms vergeet ik nog wel eens dat ik twee studies heb gevolgd. In een vorig leven ( tenminste zo lijkt het) heb ik bloemsierkunst gestudeerd. Ik heb deze opleiding niet afgemaakt, wat achteraf wel jammer is natuurlijk maar toen zat ik helemaal niet lekker in mijn vel. Ik had een paar verschrikkelijke stageplaatsen gehad en school hielp (alweer) niet mee. Na 2.5 jaar besloot ik ermee te stoppen. Het frutselen met bloemen was ook het enige wat mij echt aansprak, het meedraaien in een bloemist was niet zo mijn pakkie an. Ik paste gewoon niet zo in dat wereldje met mijn alternatieve kleding stijl, piercings en zwarte haar 


➳ Wist je dat ik een gitaar heb? Een Elektrische gitaar nog wel, met een versterker erbij en al. Toen ik 17 was had ik het geweldige idee dat ik gitaar wou leren spelen. Geld voor lessen nemen had ik toen niet en besloot ik om het mijzelf  te leren. Helaas is hier weinig van gekomen,maar de gitaar heb ik nog! Blijft een mooi ding.. Op deze foto kan je trouwens ook mijn uitgegroeide, zwarte haarkleur nog een beetje zien  

  Wist je dat Stokstaartjes mijn lievelingsdieren in een dierentuin zijn? Als een dierentuin ze niet heeft ben ik altijd teleurgesteld, ik vind het gewoon zulke grappige en leuke beestjes! Wat zijn jouw favoriete dierentuin dieren?

( foto is van 2013, Dierentuin Osnabrück )

Hopelijk vonden jullie het leuk om deze 7 weetjes over mij te lezen. 
Wil je nog wat weten over mij, hoe klein ook? Stel dan hieronder je vraag 

You May Also Like

7 Reacties

  1. Zo'n persoonlijke weetjes zijn altijd leuk om te lezen. Heel tof om de persoon achter de blog daardoor wat beter te leren kennen. Hier meteen ook twee feitjes over mezelf: ik heb nog nooit (nog steeds niet) mijn haar laten kleuren en ik speelde vroeger dagelijks blokfluit (alt)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om meer van je te weten te komen! Londen lijkt me echt heel gaaf, zou ik graag eens willen bezoeken. Mijn favoriete dierentuin dier... moeilijk... de giraffe vind ik mooi, wolven, oh en de vlindertuin natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allemaal weetjes die ik nog niet wist :-). Stokstaartjes zijn ook helemaal geweldig! Hetzelfde geldt voor prairiehondjes! Ze hebben wel iets van elkaar weg vind ik :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om deze weetjes over je te lezen.
    Mijn dochter had haar haar jarenlang ook zwart, echt gitzwart, en ze had heel veel ontkleuringssessies nodig om het zwart weer weg te krijgen. Ze heeft nu weer haar eigen kleur; blond, al is het niet meer zo blond als vroeger toen ze nog klein was...
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke weetjes! Herkenbaar ook, ik had zo rond mijn 16e/17e ook een alternatieve periode als skater. Ik heb ook een elektrische gitaar (maar die staat momenteel te verstoffen.. moet hem er eens nodig bijpakken!) Tamme ratjes vind ik ook heel schattig trouwens, niets engs aan! Momenteel ben ik ook mijn haar aan het laten uitgroeien ;-) ZO. Bijna twins :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oee van die gitaar wist ik het echt niet :) Grappig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ja stokstaartjes! Samen met pinguïns ook mijn favoriet. Leuke weetjes, ik wist nog niet alles!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥