Lente beelden

by - februari 09, 2016

Terwijl ik dit stukje typ slaat de wind hard om het flat. Heel de dag is het al apart weer. Wind, regen en zonneschijn wisselen elkaar af. In sommige plaatsen is er zelfs een weeralarm afgegeven! De natuur weet het ook niet meer. Ze is van slag, ze is anderhalf maand vroeger met de lente dan normaal. Dit geloof ik ook wel want als je goed kijkt zie je de eerste voorjaarsbloemetjes en knoppen al. Ook de eerste lammetjes zijn alweer geboren. Ondanks dat het vroeg is, ben ik er blij mee. Ik verwelkom de lente. Ik geniet van haar warme zonnestralen en blauwe luchten. De vrolijke bloemetjes worden op de foto gezet en de wandelingen worden langer. Ja, ik ben echt een lente persoon! Maar voor de komende dagen wordt er nog veel regen voorspeld, ik moet dus nog even geduld hebben. Des te meer reden om nog even extra van deze lente beelden te genieten 






Kijken jullie ook zo uit naar de lente?


You May Also Like

13 Reacties

  1. Ik zag de paarse bloemetjes ook al. Maar veel zon heb ik nog niet gezien. Het regent hier al sinds januari. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankzij jouw foto's kan ik er nu alvast een beetje van genieten. Ik hou echt van het moment waarop zoveel bloemetjes opnieuw komen piepen en er plots weer veel meer kleur te zien is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige bloemen, vooral die blauwe vind ik ook mooi.
    soort van meiklokjes ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Die blauwe zijn blauwe druifjes (Muscari)

      Verwijderen
  4. Wat mooi hè, de natuur in de lente! Prachtige foto's. Ik kijk er ook naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie foto's. Hopelijk is het snel ook weer zonnig. Ik zie idd ook al veel bloemetjes omhoog komen, helaas door het weer nog geen foto's kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's! Ik kan echt niet wachten tot het lente is, ben zo klaar met de kou en de wind en de regen. Blehh.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Laat die lente maar komen! Het liefst morgen al als dat zou kunnen. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt lentegevoel. Je foto's zijn altijd zo scherp en mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een heerlijke foto's en een heerlijk vooruitzicht. De lente!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's! Ik heb wel zin in de lente<3

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥