Insta- Peek #20

by - februari 20, 2016


Insta- peek, een vaste rubriek hier op Kersenbloesems. Met de Insta-peek geef ik jullie, door middel van mijn Instagram foto's een sneak peek in mijn week. Kiekjes van mijn hobby's, spreuken, gemaakte gerechten tot aan dagjes uit komen er voorbij. Kortom, een gezellige mix aan foto's die een stukje van mijn dagelijks leven laat zien. Wil je al mijn Instagram foto's zien? Dat kan, ga dan naar mijn Instagram  pagina.


Ondanks dat wij nooit geen Valentijnsdag vieren, vond ik dit idee toch wel erg leuk. Mini vetplantjes in een mooie, hartvormige doos i.p.v chocolade  S'ochtends heb ik de hele keuken opgeruimd en schoongemaakt en s'middags ben ik fijn aan het breien geweest. S'avonds besloten we weer een keertje naar de Bioscoop te gaan, naar The Revenant. Niet helemaal zoals verwacht, maar het was wel een mooie film  Na maandenlang niks te hebben gezien, verscheen er drie weken geleden een takje. Dit takje ging al snel wat knopjes ontwikkelen en zie hier.. Mooie volle knoppen! Ik ben benieuwd wanneer ze uitkomen. Dus mensen, gooi je uitgebloeide Orchidee niet zomaar weg ♥ De afgelopen twee weken goed afgevallen, dus wat doe je dan? Jezelf belonen met chocolade natuurlijk!  haha niet zo slim natuurlijk. Wel netjes afgewogen zodat het nog binnen mijn dieet past. 


Ook mijn bonsai boompje begon nieuwe blaadjes aan te maken  De haaknaald weer eens opgepakt en wat kattenspeeltjes gehaakt ♥ Bij de Ikea kochten we wat nieuwe spulletjes voor in de keuken, maar kwamen wij ook laminaat vloeren tegen. Ik ben al een tijdje uitgekeken op onze donkere vloer in de woonkamer en vond de grijze (rechts) erg mooi. Nu nog gaan bedenken of dit is wat wij willen en voor welke prijs  Een gezellige lunch date met MyCupOfLatte en daarna nog fijn gewinkeld en bijgekletst 

Hoe was jouw week?

You May Also Like

10 Reacties

  1. Aw, wat een leuk kattenspeeltje! Hopelijk klauwen ze het niet te snel kapot.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die mini plantjes zijn echt kei leuk! Eens wat anders dan chocolade :-). En het kattenspeeltje is ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Michelle,
    Dat Valentijnshart met plantjes vind ik helemaal geweldig.
    Ik denk dat de licht vloer je goed gaat bevallen.
    Fijn weekend.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, dat kattenspeeltje is gewoon geweldig! Mooie foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die mini-vetplantjes zijn echt super mooi. Oh en die gehaakte octopus(jes) maken ze ook voor couveuse-kindjes. Dat heb ik ooit eens ergens gelezen ik weet alleen de naam van die vereniging niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet welke Stichting je bedoeld Zwartraafje, aan een soort gelijk Project heb ik ook mee gehaakt. Helaas kwamen mijn Earlybirdjes steeds niet door de keuring om belachelijke redenen, dus ben ik er mee gestopt. Het initiatief vind ik nog steeds erg goed.

      Verwijderen
  6. Je hebt zo mooie foto's! Heerlijk om naar te kijken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die plantjes in het hart is wel heel erg leuk zeg!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat tof die vetplantjes in die hartvormige doos... Is weer eens wat anders!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥