Gezelligheid

by - februari 19, 2016

Als tip bij een dipje gaf ik gisteren aan dat het soms goed werkt om naar iets leuks uit te kijken. Na een tijd elkaar niet te hebben gezien,  had ik gisteren een gezellige afspraak waar ik erg naar uit keek. En wel met MyCupOfLatte. We besloten om in Rijssen te gaan lunchen en winkelen. Erg leuk want ik was er nog nooit geweest, zo ontdek je vaak de leukste plekjes en winkeltjes!


Omdat het al rond middaguur was, besloten we eerst samen te gaan lunchen. Ik keek er echt naar uit want ik heb al in geen weken een lekker broodje gehad! Om mijzelf eens te verwennen besloot ik een cappuccino en een broodje Filet American te bestellen. Het zag er niet alleen erg mooi opgemaakt uit, het was ook heerlijk! Terwijl wij ons aan de verwarming verwarmden konden we weer even bijkletsen.


Want zoals echte vrouwen hadden we genoeg te kletsen. Na deze lekkere lunch gingen we even de binnenstad in. We besloten bij een heel leuk wolwinkeltje binnen te stappen en zo kon ik een paar bekende merken ook eens in het écht' zien, i.p.v op een plaatje. Ook dit leuke uiltje stond er. Volgens mij was dit uiltje een onderdeel van een workshop waar je je voor kon opgeven. Maar het gaf mij natuurlijk gelijk inspiratie. De rest van de middag bestond uit bij kletsen en winkels bekijken. Een vermoeiende, maar erg geslaagde middag! Eentje die we hopelijk gauw nog eens overdoen..

You May Also Like

10 Reacties

  1. Dat even bijkletsen kon de hele dag wel doorgaan haha! Was erg gezellig! Niets moet, alles mag. De theelichtjes staan hier mooi te zijn op tafel! Tot de volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Klinkt als een geslaagde dag met lunchen, shoppen en kletsen :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n middagje met lekkere lunch en gezellig winkelen, maar het allerbelangrijkste is toch wel dat bijkletsen hè... zo leuk om te doen.
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor!
    Dat uiltje staat in het boekje gehaakte wilde dieren☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat klinkt als een geslaagde dag! Wat ziet dat broodje er lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hé zo'n bijpraat-afspraakje. Het duurt nog even voor ik opnieuw met mijn vriendin heb afgesproken, maar elke maand komen we normaal een dagje samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt als een erg gezellig uitje. En het broodje ziet er top uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het broodje ziet er ook echt heerlijk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥