A Stitch in Time | Januari 2016

by - februari 01, 2016


Welkom bij de eerste 'A stitch in time' van dit jaarEen idee om jullie maar ook mijzelf, een beter beeld te geven hoeveel ik de afgelopen maand heb geborduurd. Waarom vraag jij je misschien af? Nou, om beter gemotiveerd te blijven. Met grote borduurwerken wil dit nog wel eens wegzakken, zeker als je alleen maar achtergronden moet borduren!

Elke eerste van de maand zal ik een nieuwe 'A Stitch in Time' online zetten. Er komen dan twee foto's onder elkaar te staan, één foto van het begin van de maand en eentje van het einde van de maand. Als het goed is, komt de groei dan mooi naar voren. Of misschien heb ik juist die maand helemaal niet geborduurd, dat kan natuurlijk ook. 

Fall Fairy


01-01-2016

 25-01-2016


Liberate Me


01-01-2016


31-01-2016

Een hele vooruitgang! Natuurlijk heeft de Heaven And Earth Challenge hier ook wel aan mee geholpen, maar vooral omdat ik weer gemotiveerd ben om lekker te borduren! Ook al is het iedere dag maar een uurtje. Met dit uurtje komen er toch weer wat kruisjes op het doek en blijf je in die stitching flow. Hopelijk kan ik het nu een tijdje vast houden, want het is toch wel lekker ontspannend.

Met welk (borduur) project zijn jullie momenteel bezig?

You May Also Like

9 Reacties

  1. Mooi om zo je gezette kruisjes in een maand te zien!
    Ik ben gisteren ook begonnen aan een groter project, vind het erg leuk om te doen en het is zeker ontspannend :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent flink opgeschoten!

    Ik ben eigenlijk altijd bezig met 4 projecten.
    De 2 grote: Epic pokemon en Escher, daar werk ik op mijn vrije maandag en in het weekend aan.

    De 2 kleine/ middelgrote, nu het geheime project en de geboortetegel, daar werk ik in de avonden op de bank aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw je hebt echt veel gedaan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent al ver geraakt met je borduurwerk. Knap seg. Mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie vorderingen heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, jij gaat hard :-). Ik ben naar de donkere zo benieuwd hoe deze ontwikkeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit was een goede borduurmaand. En zo zie je inderdaad hoeveel je in een maand doet. De fallfairy blijft wel 1 van mijn favorieten. Vind het leuk om je vorderingen te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie vooruitgang beide ook mooie werken.
    Ik ben bezig met een schip te borduren. Deze wordt voor me vader en staat op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik blijf het leuk vinden om je vorderingen te kunnen volgen via deze update-blogposts. Zelf ben ik al weer een hele tijd niet meer aan kruisjessteek toegekomen. Misschien neem ik mijn Forever Friends werkje wel mee tijdens de volgende knutselmiddag.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥