Terugblik januari

by - januari 31, 2016

De eerste maand van dit jaar is alweer om, voor mijn gevoel is januari echt omgevlogen! Als ik terug blik heb ik het gevoel dat er in deze maand weinig is gebeurd. Gek he, dit gevoel heb ik eigenlijk altijd aan het einde van een maand. Maar als ik eens goed terug denk, kom ik weer hele leuke  en ook minder leuke gebeurtenissen en dagen tegen. Speciaal om deze momenten nog eens boven te halen, heb ik een overzichtje van de maand januari gemaakt. Benieuwd waar deze maand voor mij uit bestond? Lees dan snel verder.


Het begin van deze maand stond zoals bij vele van jullie, ook bij mij in teken van het normale leven. Even na alle feestdagen weer verder met de alledaagse bezigheden. Voor mij betekend dit verder met de zorg voor het huis, de dieren en voor mijzelf. Want vooral dat laatste viel af en toe niet mee! Wat verschrikkelijk veel last heb ik van hoofdpijn en mijn nek gehad deze maand. Hierdoor heb ik sommige dagen weinig gedaan behalve serie kijken.

Op dagen dat het beter ging haalde ik een stukje lente in huis. De eerste tulpjes van dit jaar, altijd een fijn momentje  Terwijl er buiten nog een klein laagje sneeuw lag, maakte ik het binnen extra knus en genoot ik van een borduurwerkje. Want het borduren heb ik deze maand echt weer opgepakt. Het ene na het andere kruisje verscheen bij Fall Fairy, maar ook bij Liberate Me. 

Niet alleen mijn borduurwerkjes maar ook Fenna mijn dwerghamster kreeg wat extra aandacht. Naast dat ze een nieuwe ren kreeg, kreeg ze ook nieuwe speeltjes voor in haar verblijf. De hangmatjes zijn favoriet geworden en deze zorgen soms voor acrobatische kunsten. Erg leuk om te zien. 

Het bloggen ging deze maand ook gewoon door. Vele foto's zijn er voor artikelen gemaakt en vele woorden zijn er geschreven. Ik heb deze maand zelfs een leuke samenwerking met een bedrijf gehad en nummer twee is alweer ingepland. Een mooie groei kon ik deze maand bij mijn blog zien, eentje waar ik toch wel erg blij mee ben, dank jullie wel 

Onze persoonlijke zaken kregen ook ineens een groeispurt. Deze maand had ik voor de tweede keer een afspraak bij de diëtiste en zij was erg tevreden. Inmiddels ben ik precies 8 kg afgevallen en zijn al mijn broeken aan vervangingen toe omdat ze te groot zijn. Een fijn resultaat. Ook hebben wij stappen gemaakt in een traject rondom onze kinderwens. Hier komt binnenkort nog een stukje over. Naast dat dit erg spannend was, heeft manlief een nieuwe baan gekregen en ook dit zorgde voor enige zenuwen. Gelukkig nemen de spanningen nu wat af en kan hij langzaam gaan uitwerken en zal hij vanaf 1 maart bij een andere werkgever aan de slag gaan.


Hoe hebben jullie januari beleeft?

You May Also Like

6 Reacties

  1. Dat is grappig! Ik zat namelijk ook aan een maandoverzicht te denken. Leuk om te lezen wat je zoal in een maand doet (en dat is best veel).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat januari zoveel leuke dingen inhield voor jullie. Ik vind het nog steeds ontzettend knap dat je je dieet zo goed kan volhouden. Het resultaat is dan ook een welverdiende beloning.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat balen zeg van de hoofdpijn! Gelukkig kon je uit veel series kiezen aangezien alle seizoen weer zijn begonnen. Ik heb ze zelf ook allemaal achter elkaar gekeken, kan niets anders met de koorts! Hoop dat het inmiddels beter met je gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch zijn er nog wel veel dingen gebeurt hoor meis. Vooral de laatste slurpen toch energie door al die spanningen. Hopelijk brengt februari jullie wat meer rust & kun je lekker genieten van je hamster en creatief bezig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 8 kg... Gefeliciteerd. Een top prestatie! keep going. Op naar een fijn februari :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥