Liberate Me

by - januari 29, 2016

Kennen jullie haar nog? Dit donkere, maar oh zo mooie borduurwerk naar een tekening van Victoria Francés? Nee? Geeft niet hoor, zij heeft ook heel wat maanden in de kast gelegen. In Februari 2015 heb ik haar voor het laatst in handen gehad en borduurde ik de eerste twee rijen van de nieuwe bladzijde. In November dat jaar mocht ze er nog een keertje uit, alleen werden er dit keer alleen foto's gemaakt. Ondanks dat ik helemaal verliefd ben op het ontwerp, zat ik er een beetje doorheen. Met alleen maar donker bruin- en zwart tinten is dit natuurlijk ook niet zo gek. Toch pakte ik haar laatst weer op.. 


Voordat ik verder wou borduren, wilde ik eerste een nieuwe Q-snap cover maken. Wil je er ook eentje zelf maken? In dit artikel  leg ik uit hoe je dat kan doen. Een uurtje, wat stof en garen verder, had ik een nieuwe Q-snap cover. Speciaal voor mijn kleine Q-snap en speciaal voor Liberate Me, want zijn mag hier fijn op blijven zitten. 


Gewapend met een nieuwe cover begon ik te borduren. Dit werkt toch heel wat prettiger en het ene naar het andere kruisje vloog op het doek. Of ligt dit aan het gebrek aan kleuren en confetti? Weinig kleuren en confetti steekjes hebben natuurlijk ook voordelen, zo borduur ik deze bladzijdes veel sneller als bijvoorbeeld bij de Fall Fairy.


Ik was toch wel erg nieuwsgierig of haar bloemenkrans tevoorschijn zou komen en daardoor borduurde ik recht naar beneden. Een stukje naar rechts, een beetje naar links.. Maar helaas, er is nog geen bloemenkrans te zien. Alleen de nerven van de boom komen duidelijker in beeld. Ook niet erg, want ook dit soort bladzijdes zal ik toch ooit moeten borduren. Wil je het voorbeeld van dit borduurwerk nog eens zien? Kijk dan eens op mijn borduurpagina.


You May Also Like

8 Reacties

  1. Best lastig dat donkere, maar ik heb nog even naar het voorbeeld gespiekt en zie dat het wel lichter gaat worden. Nog even doorzetten dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Af en toe een stukje doen, dan komt het toch een keer af.
    Het is ook een best donker stuk om te borduren, ik kon mij het ook niet herinneren dat je hiermee bezig was geweest.
    Het komt vast goed, het is een prachtig borduurwerk.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou wel van zwart, grijs en wit dus ik denk dat dit ook heel mooi gat worden als het eenmaal af is. En je gaat het ook echt afkrijgen let maar op :-)
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oef, al dat donker lijkt mij best een gepriegel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pff, wat een lastige deze zeg! Hierbij moet je je vast extra goed concentreren?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij wordt eigenlijk wel heel erg gaaf!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lijkt mij ook lastig borduren al die donkere kleuren. Maar er komen zo te zien andere kleurtjes aan. Nog veel borduurplezier

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij ziet er al erg mooi uit, lastig al die donkere steken die op elkaar lijken (voor een leek dan ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥