Zeven kg minder

by - januari 21, 2016

Tevreden verliet ik de praktijk van mijn diëtiste. Inmiddels ben ik alweer bij week 6 beland en ondanks dat deze 6 weken soms moeilijke momenten had, zijn ze toch omgevlogen. Dit was mijn tweede afspraak, een lange tijd zat ertussen door de feestdagen. Veel reacties heb ik erop gekregen dat dit veel's te lang was maar ik vond het eigenlijk wel prima te doen. Ik heb een handig stappenplan en daar moet ik mij gewoon aan houden. Zo simpel is het. 


Voor de tweede keer werd ik gewogen, de weegschaal gaf 7 kg minder aan dan de vorige keer. ZEVEN kilo! Wat een getal eigenlijk hé?! Natuurlijk was het voor mij geen verrassing meer want ik weeg mij thuis twee keer per week en ook aan mijn broeken was het te merken. Maar de diëtiste was toch verbaasd, zeker omdat de feestdagen ertussen zaten. Nu konden jullie hier al wel lezen dat ik ondanks mijn dieet de feestdagen toch goed door was gekomen en dat vertelde ik ook trots. We besloten samen dat het tijd was om een fase verder te gaan. In fase 2 mag ik ook weer wat vlees, vis, zuivel en fruit eten. Een fijne afwisseling op de Proteïne producten, zeker omdat die avondmaaltijden mij zo tegenvallen.

Zeven kilo minder.. Zeven pakken suiker die ik iedere dag met mij mee moest dragen zonder aanleiding of doel. Achteraf gezien vind ik het nog wel wat, zeker voor iemand die al last van haar rug en gewrichten heeft. De komende tijd ga ik hard werken om ook die laatste vijf tot zeven kilo eraf te krijgen, maar voor nu zit ik alweer bijna in de groene zone. En dat is toch wel een heel fijn gevoel!

You May Also Like

11 Reacties

  1. Wat goed zeg! Wat moet dat ook fijn voelen, zo'n prestatie. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Michelle! Echt knap dat je dat gedaan hebt gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het toch knap en zoals je al wist vind ik je echt stralen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het echt heel knap van je hoor.
    ik moest nu een maat groter van broek en een groter riem voor in mijn broek :-(
    Ik ben heel slecht in diëten, zucht..........
    Mijn complimenten dat jij ht zo goed volgehouden hebt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yay voor de zeven kilo minder! Heel knap van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, je gaat echt super goed. En extra knap door de feestdagen. Respect!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super goed bezig dus! Keep it going.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥