Snowy days

by - januari 20, 2016

Eindelijk lijkt het hier dan ook winter geworden. Afgelopen weekend dwarrelden de sneeuwvlokjes rustig naar beneden. De ijzige temperatuur zorgde ervoor dat ze bleven liggen en dat mensen s'ochtends met een zuur gezicht hun auto moesten krabben. Om toch nog een stukje winter vast te leggen ben ik er snel met mijn camera erop uitgetrokken, je weet immers nooit of Moeder Natuur alweer iets anders in gedachten heeft..


Stiekem hoopte ik al dat ik zo'n foto mocht maken, een foto waarop zowel de herfst als de winter zichtbaar is. Één van de laatste paddenstoelen kreeg een sneeuw dekentje. Misschien dat dit wel de laatste paddenstoel van dit seizoen was, ik ben ze in ieder geval niet meer tegen gekomen. En jullie?


Terwijl ik rustig wat mooie natuur elementen op de foto zet, trekt Bentley bijna Chris zijn arm uit de kom. Bentley wil alles behalve stil staan en kijken! Lekker spelen en rennen door de sneeuw, dat wilde hij! Voor de tweede keer mocht hij sneeuw meemaken en hij vond het net zo geweldig als vorige jaar.


En terwijl Bentley nog even verder speelde, zag ik een bolletje licht tussen het dode blad. Één klein bolletje kleur dat je gelijk aan de lente doet denken. Één enkele, eenzame krokus met nog druppels van de gesmolten sneeuw op zijn blaadjes. Een fijne vondst, eentje die zich  hopelijk nog eens herhaald de komende tijd.. 

You May Also Like

4 Reacties

  1. wat een prachtige foto's. Mooi contrast zon & sneeuw. Hier geen sneeuw gevallen en wil het graag zou houden ;-) Fijne week verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie foto's! Ik heb hier ook al eventjes geen paddestoelen meer gezien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ook vandaag was het prachtig weer om de "rijp" te footgraferen Michelle.
    Ik moest helaas werken maar jij laat mooie foto;s zien. Zelfs de krokus is schitterend :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥