Tattoo Inspiratie | Dreamcatcher

by - januari 18, 2016

Soms heb je een bepaalde aantrekkingskracht tot bepaalde onderwerpen, dit heb ik met dromenvangers. Al jaren ben ik door ze gefascineerd! Iedere keer als ik ze in winkels tegenkom blijf ik even bij ze staan kijken, vele mooie afbeeldingen zijn door de jaren heen opgeslagen en zelfs een paar Do it yourself staan te wachten zodat ik er ooit zelf eentje kan maken. 

Ook als tattoeages vind ik ze vaak erg mooi. Niet met teveel tierelantijntjes maar met één ring en een paar veren. Misschien nog wat kralen en bloemen erbij om het geheel helemaal af te maken. Dit is trouwens één van de weinige onderwerpen waar ik een kleine tattoo op de onderarm of pols ook erg van kan waarderen. Een vreemde aantrekkingskracht hebben ze op mij, hopelijk wordt deze fascinatie ooit tot inkt omgezet. Maar met de komende trajecten met onze kinderwens is het niet zo handig om een afspraak bij de Tattoo artist te maken, de afbeeldingen verdwijnen dus weer eventjes in de map tot die ene speciale dag..

Bron foto´s:  (1) (2) (3) (4) 

Voel jij je aangetrokken tot bepaalde onderwerpen of designs ?

You May Also Like

9 Reacties

  1. Gaaf! Ik vind vooral het design rechtsboven erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JA ik heb wel wat dingen die ik echt heel mooi vind om ooit nog te laten tatoeëren, maar iets houd me wel tegen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig ik ben ook aan het kijken naar dromenvangers! Ik vind dat je echt mooie voorbeelden hebt uitgekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt mooie.
    Ik zelf wil ook wel eens een tattoo maar nog nooit echt in een tattoo zaak binnen gegaan. Ik vind het soms aan de dure kant

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zijn inderdaad prijzig Heidi, maar je hebt er dan ook jarenlang plezier van. Hoe meer ervaring de artiest heeft hoe duurder ze worden. Persoonlijk houdt dit mij nooit tegen. Ik spaar liever wat langer door dan bij een artiest op een zolderkamertje te worden getatoeëerd.

      Verwijderen
    2. Ben wel van plan om deze jaar of volgende jaar een te zeten in mijn neg. Als eerbetoog voor mijn papa die in oktober is overleden.

      Verwijderen
  5. Wel gaaf hoor. Al ben ik niet zo van de tattoo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige voorbeelden. Ik ben zelf niet zo van de tatoeages..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb een enkelband als tatoeage en daar heb ik nooit geen spijt van gehad.
    Wat jij hier laat zien van de veren en de "dreamcatcher" hebben mij altijd al aangesproken :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥