Het dagelijks leven

by - januari 04, 2016

De vakantie zit er alweer op. Negen dagen lang had manlief vakantie en zo konden we weer wat tijd samen door brengen. Niet dat we deze vakantie veel zijn weggegaan, maar zo s'middags samen lunchen en een kopje koffie drinken is toch wel gezellig. Ook Bentley vond het gezellig want ineens gingen beide baasjes mee wandelen, wat een feest! Maar de feestdagen zijn geweest en nu gaat het dagelijks leven weer beginnen.



Nu heb ik het huis weer voor mijzelf en zullen de dagelijkse, huishoudelijk klussen weer netjes worden gedaan. De gebruikelijk afspraken bij mijn Fysiotherapeut en bij de Diëtiste staan alweer ingepland en ook zal er met vriendinnen worden bijgekletst. Mijn muziek zal uit de boxen klinken en als het weer meezit zullen er vele foto's worden gemaakt. En met deze foto's zullen er weer blogjes worden geschreven.


Maar ook het borduren wordt weer langzaam opgepakt. Stukje bij beetje, want anders laten mijn spieren het niet meer toe. Ondanks dat ik geen goede voornemens had, wilde ik toch graag wel weer wat meer borduren. Want als ik eenmaal achter het doek zit, wat heerlijk is het dan toch weer!  De rust en stilte die het brengt. En hopelijk zullen die mooie borduurwerken dan ook weer wat beter groeien..

You May Also Like

17 Reacties

  1. Heerlijk zoveel vrij met elkaar! Vriendjelief en ik hadden 4 dagen vrij en dat was ook even fijn. Het begon met een lekkere wandeling en avondje gourmetten & eindigde met lekker op de bank met laptop haha.. Nu de ochtend nog vrij, straks werkoverleg en avonddienst. Dat is altijd wel lekker aan mijn maandag dat ik begin met een avonddienst of werkoverleg! Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk al die vrije tijd samen, daarom zijn wij dit jaar onze vakantie al aan het plannen. Om dit jaar wel tegelijk vrij te zijn :) Hopelijk hou je de inspiratie vast en geniet je extra van elk kruisje! Haar zien groeien is toch wel heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te horen heb je het naar je zin gehad! Fijn! Ook hier begint het dagelijkse leventje weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan me inbeelden dat werken aan zo'n borduurstukje helpt om wat rust te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het is heerlijk! Al, als ik druk ben in mijn hoofd lukt het mij dus nog op rustig te gaan zitten borduren. Wel jammer, want op dit soort momenten heb je er het meeste aan.

      Verwijderen
  5. Normaal leven gaat weer terugkeren na feestperiode. Borduren is als je dat leuk vindt zeker erg leuk en stiekem soort van meditatie denk ik. Daarna krijg je ook echt iets mooi van terug als het klaar is. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een soort van meditatie, ja zo zou je borduren wel kunnen omschrijven. Alles om je heen valt weg en wordt stil. Heerlijk is dat..

      Verwijderen
  6. Hoi Michelle,
    Altijd weer prettig om je eigen dagelijkse ritme op te pakken. Al moet ik wel zeggen, lekker vrij zijn is toch ook niet verkeerd..hihi..!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Meer moet dat niet zijn. Lijkt me een tof borduurwerkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier begint ook weer het gewone leven. Ik mis de feestdagen wel hoor! Veel plezier met borduren!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je layout is veranderd of heb ik het mis? Je bent al aardig ver met het borduren, knap hoor. Ik ben nieuwsgierig naar het eind resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat heb je goed gezien Sanne! Ik ben achter de schermen nog steeds aan het knutselen, dus wie weet wat er nog veranderen zal. Hoe vind je het geworden ( tot nu toe) ? Ik zit nu op bladzijde 12 van de 45 dacht ik, ik heb dus nog een heel stuk te gaan. Dit zal dan ook wel een jarenplan worden, maar ze blijft mooi om te zien groeien.

      Verwijderen
  10. Voor mij nog geen bollen, wacht nog steeds op mijn amaryllis die bijna uit komt. Je borduurwerk wordt schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De hyacint komt al aardig in de steel/bloem :-)
    Je borduurwerk ligt ook alweer klaar.
    Alle spulletjes van de kerst weer opgeruimd en zo gaan we weer verder.
    Heerlijk dat jullie samen 9 dagen konden doorbrengen ;-)
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik merk ook dat ik het handwerken moet doseren. Maar beetje bij beetje geraken onze projecten ook af hé. Het duurt dan wel wat langer maar het is er niet minder mooi om.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat maak jij toch een leuke foto's je hebt echt een eigen stijl. Een goed nieuw jaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vakanties zijn heerlijk, maar weer een beetje ritme krijgen vind ik ook altijd erg fijn..

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥