December Photo Challenge #4

by - januari 02, 2016

Rond november- december zie je vanzelf alle lijsten weer verschijnen. De één maakt er een uitdaging van en de ander maakt er dankbaar gebruik van om de camera weer eens af te stoffen. Nu ligt mijn camera geen dag stil, maar toch vond ik het leuk om weer aan een challenge mee te doen. Net zoals vorig jaar, zal ik iedere dag een foto maken die bij de opdracht hoort. Deze foto's kan je dagelijks bekijken op mijn Instagram pagina en eens per week zal ik een overzichtje hier op Kersenbloesems plaatsen. Voor vandaag heb ik de laatste foto's van deze leuke challenge.


Day 22: Make a list
Ik ben gek op lijstjes maken! In mijn agenda houd ik dan ook verschillende lijsten bij, o.a wanneer het ontvlooien en ontwormen bij de dieren weer moet gebeuren, mijn fysio- en dieët behandelingen, mijn gewicht, ideeën en inspiraties etc..



Day 23: Shopping
Gelukkig had ik alle kerstcadeautjes ruim op tijd binnen dit jaar ^^


Day 24: T'was the night before Christmas
Gezellig bij opa en oma geweest voor kerst en nu een film erop met veel kaarsjes aan. Gezelligheid!



Day 25: Christmas morning
Eerst lekker uitgeslapen en toen een fijne wandeling in eigen wijk gemaakt. Hier en daar waren alweer wat knoppen te zien en zelfs wat bloemetjes!



Day 26: Celebrations

Gisteren hebben wij kerst bij mijn ouders gevierd. En naast lekker eten horen daar ook altijd cadeautjes bij. Ik ben erg blij met mijn beauty box, eindelijk kan ik al mijn sieraden eens netjes opbergen. Ook mijn nieuwe ketting krijgt gelijk een goed plekje dus.



Day 27: Something new

Deze ketting kocht ik laatst. Naast dat ik van de natuur houd, ben ik ook gek op een ondergaande zon en een gekleurde lucht. Deze ketting combineert beide.



Day 28: Look up
Ondanks dat je nu bijna dagelijks zo'n mooie lucht kan zien, blijf ik het mooi vinden 

Day 29: Take it easy
Even fijn opladen in de natuur..

Day 30: Joy
Altijd leuk om de eerste bloemetjes te ontdekken.


Day 31: Last photo of 2015

De aller laatste foto van 2015.. Deze maakte ik om 23:45 uur van het vuurwerk hier in de buurt. Voor het eerst vuurwerk proberen te fotograferen, het was nog een hele uitdaging maar ben toch erg tevreden met deze foto.


En dat was alweer de December Photo Challenge van dit jaar! Ik heb er veel plezier in gehad en ook werd de camera er weer wat vaker bij gepakt. Veel natuur foto's kwamen er voorbij dit jaar, maar dit is dan ook een groot onderdeel van mijn leven geworden, net zoals Bentley.  Ongetwijfeld zal er dit jaar ook weer een challenge voorbij komen en hopelijk krijg ik er dan weer net zoveel leuke reacties en likes op als dit jaar. Bedankt allemaal 

Al mijn foto's nog eens terug zien? Klik dan op onderstaande linken:


You May Also Like

8 Reacties

  1. Mooie reeks foto's. Er zitten een paar speciale tussen hoor. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke cadeautjes heb je gehad. Vooral de ketting die je jezelf cadeau hebt gedaan! Vuurwerk vind ik ook altijd lastig om te fotograferen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Michelle,
    Allereerst wens ik je alle geluk en gezondheid toe voor 2016!!
    Hele mooie foto's!! Vooral foto 7 vind ik waanzinnig van kleur met mooi die bomen als silhouetten.
    Grappig om zo telkens en bepaald thema te fotograferen.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een letterlijk spetterend einde :-D Leuke fotoreeks, je nieuwe ketting vind ik heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's weer Michelle, blijft heel leuk om te zien.
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik sta nog een beetje achter met mijn Bloglovin-feed maar wilde je toch nog laten weten dat ik je nieuwe lay-out super mooi vind. Op deze manier komen je foto's nog beter uit. Je cabochonketting ziet er ook super uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige foto's van de laatste maand van 2015! En die ketting, super mooi<3

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥