Fall Fairy :: Blz 12

by - januari 25, 2016

Al vanaf het begin heb ik de gewoonte om een blogje te schrijven als er een pagina af is. Door de jaren heen heb ik dit telkens gedaan waardoor er een mooi overzicht op Kersenbloesems is ontstaan. De laatste tijd kwamen er weer veel borduur blogjes langs, niet alleen is dit leuk om te zien maar het is ook erg goed voor de motivatie.


Een afgewerkte pagina is het resultaat van deze motivatie. Het was een afwisselende pagina. Ondanks dat ik mij door vele stukken met confetti (veel verschillende kleuren op een klein stukje) moest worstelen, ging het op het laatst erg snel! Het is fijn om weer eens een pagina af te hebben, dit heb ik sinds november 2014 bij de Fall Fairy niet meer gehad.



Als het borduren in 2016 zo doorgaat, zal de één na de andere page finisch verschijnen. Misschien wordt het wel een heel mooi borduurjaar en zullen er langzaam een paar pagina's afraken. Een fijne gedachte, zeker omdat ik haar graag zou inlijsten om aan een muur te laten pronken.  Maar zover is het nog lang niet, voor nu ga ik fijn verder met bladzijde 13. En die overige bladzijdes komen vanzelf wel..

You May Also Like

9 Reacties

  1. Leuk, dat je weer zo lekker aan het borduren bent. Is er ook echt het weer voor. Super mooi borduurwerk, er verschijnt nu van alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat mooi, ik ga weer verder met der als ik me nieuwe frame eens heb ontvangen. Hoop dat ik hem in februari eens krijg :) Want dan kan het mooie werk goed gespannen worden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi wordt het hoor. Ik ben benieuwd naar je volgende updates.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit borduurwerk verdiend ook echt een mooi ereplekje aan de muur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een prachtig borduurwerk, maar wel eentje voor de lange adem. Ik hou best van langdurige projecten, maar dit vind ik wel heel groots...
    Het wordt echt heel erg mooi.
    Fijne nieuwe week,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het wordt heel mooi, niet laten verstoffen, hoor! Je borduurt zo te zien erg regelmatig, prachtig ziet het er uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh het ziet er al mooi uit zeg! Ik ben heel benieuwd hoe het eruit komt te zien! :D Ik heb het al heel lang niet meer gedaan (ik weet nooit zo goed wat ik ermee moet als het af is)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kleuren en wat een werk om dit te maken.
    Je bent erg geod in borduren en als ik deze afbeelding zo zie dan is het ook echt een geweldig mooi werk.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥