Een nieuwe kleur

by - januari 15, 2016

Als je ineens een onbekende kleur in je borduurwerk tegen komt, is het altijd even schrikken. Ik ben zo aan de bruin- en oranje tinten gewend geraakt dat ik het vreemd vond om helder blauw tegen te komen. Snel werd het voorbeeld erbij gepakt en toen zag ik dat het blauw bij haar sjaal hoorde. Een hele geruststelling, ik zou maar een fout hebben gemaakt bij het coderen van de kleuren!


Met breien, maar ook met borduren moet ik mijn aandacht erbij hebben. Fouten zitten immers in een klein hoekje en van uithalen wordt niemand vrolijk. Maar gelukkig gaat alles volgens de bladzijde. Ik had graag wat verder willen zijn, maar mijn lichaam protesteerde deze week. Toch houd ik de updates graag op de vrijdag, zodat ik gemotiveerd blijf om ook deze bladzijde binnenkort af te ronden. Ik weet wel wat ik dit weekend ga doen.. En jij?

You May Also Like

8 Reacties

  1. Gelukkig kwam het toch nog goed met die nieuwe kleur. Dat blauw is wel heel speciaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat is dan effe schrikken he? Gelukkig kwam het goed en hoorde het erbij.
    Veel plezier ermee verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eén van mijn allereerste kruisjessteek projecten was een groot alfabet-lap van mijn favoriete forever friends beren. Blijkbaar bleken toen twee code's heel erg op elkaar waardoor ik enkele keren oranje heb gebruikt in plaats van donker grijs. Af en toe denk ik het dan ook uit die kader te halen en te herstellen, maar eigenlijk heeft dat jeugdige foutje wel iets.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja stel je voor dat je een heel eind met een verkeerde kleur zou borduren. Dat zou echt heel zonde zijn, want het is een bereklus om uit te halen.
    Het wordt wel een heel mooi borduurwerk.
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het word mooi! Ooowh, die zakjes tijd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is inderdaad een vreemde kleur ten opzichte van de rest, maar het wordt prachtig hoor! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat wordt het werk toch mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik twijfel dan ook altijd enorm of het klopt. Als er een vreemde kleur bij komt. Heel veel keer checken of het goed gaat. Je borduurwerk wordt schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥