Paddenstoelen in eigen wijk

by - december 01, 2015

Na mijn vorige serie 'Herfst in eigen wijk' laat ik vandaag eens de paddenstoelen zien die ik in mijn eigen wijk heb gevonden. Gewoon om de hoek, onder een boom of middenin een grasveldje. Want om mooie natuur elementen te vinden hoef je niet perse voor naar het bos of wandel landschap. Je kunt ze ook in eigen wijk vinden, als je maar goed kijkt.

- Gezellig tussen de klavertjes -


- Verscholen onder een boom, tussen het lange gras-


- Ze blijven zo mooi.. -


Hoewel ik geen moeite lijkt te hebben met het spotten van paddenstoelen, vind ik de juiste benaming er aan geven wel erg lastig. Veel verder dan een rode Vliegenzwam kom ik ook niet. Vooral de naam van het stapeltje paddenstoelen op de laatste foto ben ik erg nieuwsgierig naar. Misschien dat jullie er meer kijk op hebben?.. 

Wil je mijn foto's in de reeks 'herfst in eigen wijk' nog eens terug zien? Klik dan op de volgende linken. 

You May Also Like

8 Reacties

  1. Wauw, die kunnen zo in een magazine.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's, ik vind paddenstoelen altijd mooi maar er moet wel zon op schijnen. Anders krijg ik nooit mooie foto's ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's. Dat je nog zoveel paddenstoelen hebt gezien. Hier zijn ze echt allemaal weg :-(.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's van de paddenstoelen. De namen ken ik helaas ook niet. In ons dorp zie je helaas geen paddenstoelen meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's weer zeg! Vooral de eerste, zo leuk tussen die klavers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is toch werkelijk heel erg mooi Michelle!
    Leuk gefotografeerd en de laatste foto vind ik ook heel interessant.
    Vaak weet ik de naam wel te noemen maar bij deze moet ik ook ff zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een prachtige foto's heb je van de paddenstoelen gemaakt. Blijft mooi hoe de natuur dit heeft geschapen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥