Meest gelezen artikelen van 2015

by - december 29, 2015

Het einde van het jaar nadert en net zoals zoveel bloggers ga ik ook eens gezellig terug blikken op het jaar 2015. Deze week zullen daar meerdere artikelen over online komen, maar klik niet gelijk weg hoor! Deze hele week kan je terug kijken op verschillende onderwerpen, gisteren over mijn handwerk en vandaag over een andere hobby, namelijk mijn blog! Genoeg afwisseling dus. Vandaag laat ik jullie mijn twaalf meest gelezen artikelen van 2015 zien. 



JanuariDekens haken
Zoals altijd doen handwerk blogjes het erg goed, maar vooral diegene over mijn gehaakte dekens. Begin dit jaar werd het pixel haken wat bekender. Op vele groepen kwam je het tegen en zelfs op een aantal blogs. Heel enthousiast begon ik er ook aan.

Februari: Wedding talk: Mijn trouwjurk
Best grappig dat dit artikel zoveel aandacht kreeg, ik heb immers weinig over het uiterlijk van mijn trouwjurk geschreven. Maar toch werd dit stukje erg goed door jullie ontvangen.

Maart: Wedding talk: bruidsboeket deel 2
Begin dit jaar stond natuurlijk in teken van onze bruiloft, en gelukkig vonden jullie het ook erg leuk om mee te lezen. Ook in maart werd een bruiloft gerelateerd artikel het meeste gelezen, dit keer over mijn inspiratie voor bruidsboeketten. Een ander soort bruidsboeket dan de meeste gewend zijn..

April: Hypermobiliteit | Hoe gaat het nu?
In april schreef ik weer eens een stukje over hoe het nu met mijn Hypermobiliteit ervoor stond. Hoe ik ermee om ging en hoe ik mij voelde. Met dit soort artikelen heb ik altijd veel stille lezers maar de reacties die ik erop kreeg deden mij erg goed.


Mei: Mr & Mrs
In mei trouwden wij! De artikelen met inspiratie en sneak peeks over de trouwerij werden erg goed gelezen maar vooral dit stukje! Een dag na ons trouwen zette ik dit stukje snel online. Veel tekst stond er niet in, maar wel de eerste glimp van mijn trouwjurk!  

Juni After wedding | Mijn trouwjurk
In juni had ik voor het eerst een foto vrij gegeven waar mijn hele trouwjurk op te zien was , en wat een leuke reacties kreeg ik erop! 

Juli: Kinderwens | De weg naar een zwangerschap
In juli zette ik een heel persoonlijk artikel online. Namelijk over onze weg naar en zwangerschap. In het artikel kan je vooral lezen dat het nog niet lukte, en mijn gevoel en teleurstelling daarbij. De lieve reacties die ik van jullie kreeg deden mij erg goed. Ook voelde ik mij er iets minder alleen door.


Augustus: Kleine details
In Augustus zette ik eindelijk weer eens een borduur update online. Ik kon merken dat mijn lezers dit hadden gemist, ontzettend veel pageviews kreeg ik hier op!

September: Baby dekentje breien
Hoe verder het jaar naderde, hoe meer ik het een plekje kon geven dat ik nog steeds niet in verwachting was.  Voor de afleiding en wat ondersteuning, besloot ik om alvast een baby dekentje te gaan breien. Een leuk project dat nog vele uurtjes aan brei plezier gaat geven.

Oktober: Herfst in eigen wijk
In Oktober begon ik met een  reeks herfstfoto's te plaatsen onder de naam: Herfst in eigen wijk. Er zijn drie artikelen hierin verschenen met nog eentje extra voor de paddenstoelen, maar het eerste artikel heeft toch de meeste aandacht gekregen.  Erg leuk om te lezen dat jullie mijn foto's zo waarderen!

November: 7 redenen waarom ik uitkijk naar kerst
In November viel regelmatig mijn mond open van verbazing! Waar kwamen al die bezoekers ineens vandaag? De pageview statistieken gingen door het dak en dit artikel is het beste gelezen. Leuk om te zien dat jullie dit soort lijstjes ook waarderen, want ik vind ze altijd zo leuk om te maken!


December: Kerstkaarten maken met Tancart
Handwerk artikelen doen het altijd goed. Maar ook dit artikel over Tancart! Met de vingerveeg techniek van Tancart maakte ik hele leuke kerstkaartjes. Deze techniek vind ik zo leuk dat ik alweer zit te kijken naar nieuwe mallen, zodat ik in 2016 ook weer zelfgemaakte kaarten kan versturen.


En dat waren mijn twaalf, best gelezen artikelen van 2015! Sommigen had ik al wel verwacht en sommigen waren een totale verrassing! Ik vind het erg leuk om te zien dat ook de persoonlijke stukken steeds meer aandacht krijgen. Een fijne verandering, want die kant wil ik wel wat meer op met mijn blog. 


Welke onderwerpen/blogs vond jij het leukste om te lezen in 2015 hier op Kersenbloesems?

You May Also Like

7 Reacties

  1. Trouwonderwerpen doen 't toch altijd goed eh :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi overzichtje. Ik volg je nog niet zo lang, dus ik heb nog niet alles gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi jaar in vogelvlucht heb je zo geschreven.
    Fijne dag,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je ook zo'n blogje maakte, de meeste verassen me toch niet hoor! Een enkeling misschien.

    Wat ik leuk vind hier, is gewoon dat je jezelf bent en over alles schrijft waar JIJ over wilt schrijven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja allemaal leuke posts! Ik heb ze allemaal gelezen, wat kom ik hier toch lang over de vloer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke posten, ik ken ze allemaal al als vaste lezer hihi ;-) Ik vind je trouwblogjes erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vond het leuk om je mooie trouwjurk te zien en te volgen hoe je naar jullie trouwdag toeleefde. Mooi ook om te zien hoe je steeds meer mooie foto's tijdens jullie wandelingen maakt of gewoon van de bloemen die jullie terras sieren. Al zijn de creatieve werkjes waarschijnlijk mijn grootste favorieten

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥