Haak- en breiprojecten van 2015

by - december 28, 2015


Net zoals vorig jaar wilde ik eens terug blikken naar mijn haak en brei projecten van dit jaar. Niet alleen heb ik gehaakt in 2015, maar ook heb ik de breinaald er weer bij gepakt. Twee projecten kwamen daar van af, één paar warme handschoenen en een sjaal. De sjaal heb ik later omgetoverd tot een fijne col sjaal. Iedere dag draag ik deze nog met veel plezier.

De haaknaald lag wel wat meer stil, na alle drukte en stress rondom mijn studie van vorig jaar kon ik de rust er eerst niet meer voor vinden. Ook de motivatie en medewerking van mijn spieren ontbraken. soms. Nu zijn dit bij lange na niet alle projecten waar ik dit jaar mee bezig was hoor, maar wel diegenen die ik heb afgerond! Een paar maanden terug plaatste ik dit artikel, waar mijn wip's te zien waren. Helaas heb ik nog geen enkele wip van mijn lijstje afgerond. Mijn lijstje met afgemaakte haak en brei projecten zal dit jaar dan ook op zeven stuks blijven staan.

Naast breien en haken heb ik natuurlijk ook af en toe wat geborduurd en zijn er zelfs weer wat kaarten verschenen. Naast deze creatieve hobby's heb ik mij dit jaar ook meer op de fotografie gericht en dat is ook terug te zien in de blogs. Vele foto's sieren deze blog momenteel.  Wat 2016 zal brengen is nog afwachten, maar ik heb zo'n gevoel dat het handwerken wel weer meer zal worden. We zullen het wel zien..

Was 2015 een creatief jaar voor jullie?

You May Also Like

7 Reacties

  1. Dat zijn allemaal stuk voor stuk mooie, leuke creaties!
    Ik wens jullie een fantastisch 2016 en hopelijk mag je zelfs voor een speciaal doel veel handwerken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg zo'n overzicht!!!2015 was hier een stuk minder creatief dan de voortgaande jaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dingen heb je gemaakt! Ik houd ook van haken en breien, zo leuk wat je van één draad kunt maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke projecten. De eekhoorn blijven heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ik vind het zo tof om te zien. Mooie projecten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kwam minder aan knutselen toe als anders maar eigenlijk waren er toch nog vrij veel 'creaties'. Zelfgemaakte rokjes, een oprol-etui voor potloden, een gsm-tasje. Maar ook scoodies, kaartjes, bladwijzers, ... Hopelijk kan ik in 2016 ook creatief bezig blijven.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥