December Photo Challenge #3

by - december 27, 2015

Rond november- december zie je vanzelf alle lijsten weer verschijnen. De één maakt er een uitdaging van en de ander maakt er dankbaar gebruik van om de camera weer eens af te stoffen. Nu ligt mijn camera geen dag stil, maar toch vond ik het leuk om weer aan een challenge mee te doen. Net zoals vorig jaar, zal ik iedere dag een foto maken die bij de opdracht hoort. Deze foto's kan je dagelijks bekijken op mijn Instagram pagina en eens per week zal ik een overzichtje hier op Kersenbloesems plaatsen. Voor vandaag heb ik de foto's van de derde week onder elkaar gezet.


Day 15: Scarf
Deze leuke kerst sneeuwpopjes maakte ik een tijd geleden samen met een vriendin. Gewoon van een witte sok en wat rijst als vulling. Super leuk om te maken en helemaal niet moeilijk. Om het af te maken breidde ik nog wat kleine sjaaltjes.


Day 16: Furry Friend
De pluizigste in onze familie is toch wel Murray. Op de foto's die ik laatst met zijn verjaardag maakte, is dat goed te zien.


Day 17: Preparations
Hier op Kersenbloesems hebben jullie een paar weken geleden al een kerst eekhoorntje langs zien komen. Door polsklachten had ik tijdelijk de haaknaald moeten neerleggen, maar na twee weekjes rust ging het stukken beter. Op naar de voorbereidingen voor het tweede eekhoorntje dus! Inmiddels zijn ze beide af en wonen ze bij een nieuwe eigenaar. 


Day 18: Warmth
Bentley houdt van warmte en gezelligheid. Regelmatig krul hij zich lekker tegen je aan, of zoals op bovenstaande foto: wikkelt hij zichzelf in een plaid. Wat een lekker ding is het toch 


Day 19: Christmas Jumper  Decorations
Voor dag 19 moest ik eigenlijk een foto van een kerst trui laten zien, maar die heb ik niet. Dan maar een foto van mijn nieuwe kerst stukje. 


Day 20: Decorations
Net zoals vorig jaar bestaat de kerst versiering uit hout en vilt en de daarbij horende kleuren zijn vooral grijs, wit en blauw. Deze mini kerstballetjes blijf ik leuk vinden en ze fleuren onze mini kerstboom gelijk op. Een mooie combinatie tussen hout- en blauwtinten.


Day 21: Food
Dit was de tweede week van mijn nieuwe dieet. In de middag eet ik graag een zelfgemaakte soep met deze lekkere kaas crackers. Zo is diëten helemaal geen straf..


Dit was de derde week van de Challenge alweer. De foto's van week vier staan ook al weer klaar om gepubliceerd te worden, maar met de feestdagen ertussen door zal ik deze artikelen verspreiden. Hopelijk vonden het jullie deze week ook weer leuk om mee te kijken! Wil je week één en twee nog eens bekijken? Klik dan op de linken hieronder.

You May Also Like

3 Reacties

  1. Heel leuke foto's weer hoor. En wat heb je een prachtige eekhoorn gehaakt.
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke fijne foto's. Jammer dat je even moest stoppen met halen, maar gelukkig heb je ze afgemaakt. De nieuwe eigenaar zal wel blij zijn :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's Michelle, de vierde met je hondje vind ik echt geweldig.
    Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2016.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥