Rustige zondag

by - november 22, 2015

Terwijl ik even uitrust van de schoonmaak ronde in het huis valt zachtjes de eerste hagel. Vanaf nu kunnen we lagere temperaturen verwachten en dus ook sneeuw en hagel. Het is weer even wennen. De tijd gaat zo snel dat ik soms alweer vergeet dat we in eind november zitten. 22 november, de dag dat wij alweer een half jaar zijn getrouwd. Zes maanden geleden was één van onze mooiste dagen..


En speciaal voor deze dag kreeg ik deze prachtige rozen van mijn lief! Tezamen met mijn favoriete magazine, Happinez. Eigenlijk zouden we vandaag iets leuks gaan doen voor ons half-jarige jubileum maar de toetsen van Chris gaan nu even voor. Helemaal niet erg, want op de laatste nipper hebben we kaartjes voor een mooi concert kunnen bemachtigen. Over een weekje staan wij bij Children of Bodom. Ook een mooie manier om het te vieren, zeker omdat dit een favoriete band van ons beide is. Voor de derde keer gaan we naar een concert van hun. 


Terwijl dit aankomende concert de sombere gedachtes van mijn vorige blog verjagen, ga ik vandaag verder haken aan mijn bestelling. De tweede kerst eekhoorn begint al vormen aan te nemen. Ondertussen maak ik ook rustig voor mijzelf een lijstje waar ik de komende tijd aan wil werken, want warme handschoenen kan ik de komende tijd ook wel goed gebruiken. De eerste is af, de tweede moet ik nog even wat moed voor verzamelen..


Maar naast al het handwerken heb ik het lezen ook weer opgepakt. Niet heel fanatiek maar zo af en toe eens een paar bladzijdes. Opmerkelijk is dat het dit keer digitaal is. Iets wat ik nooit achter mijzelf had gedacht, maar toch is het zo. Momenteel staat Harry Potter and the Philosopher's stone ervoor. Wel in het Engels, want de meeste vertaalde verhalen vind ik niet zo mooi om te lezen.  

En zo kom ik deze zondag wel rustig door. Wat ga jij doen vandaag?

You May Also Like

6 Reacties

  1. Gefeliciteerd allebei, laat er nog maar heeeeeel veel halve jaren bij komen ;-)
    De eekhoorn wordt al wat, ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie eerste half jaar :-)
    Wat gaat de tijd dan ook snel hé. Heerlijke rozen en alter na de toetsen nog een concert in het vooruitzicht.
    Toen ik laat in de middag naar huis ging vanaf mijn werk kreeg ook ik een eerste flinke hagelbui. Het was ook echt wel een stuk kouder dan begin van de week.
    Mooie foto's Michelle.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke zondag zo rustig freubelen en lezen :-). Ik ben vandaag naar een dierentuin geweest :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb mijn vader de hele dag geholpen met zijn website overzetten en aanpassen. Gefeliciteerd met jullie half jaar! Dat er nog maar velen mogen komen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw wat vliegt de tijd vandaag zeg! Mooi om te zien dat jullie toch heerlijk op je eigen manier zo genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte. De tijd vliegt echt. Geniet van elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥