Onze trouwdag | De ontmoeting & de Fotoshoot part one

by - november 12, 2015

Het is alweer een tijdje geleden dat ik over onze trouwdag schreef. Onderhand hebben familie en vrienden de foto's bewonderd en kan ik dus eindelijk hier op Kersenbloesems er ook wat meer delen. Natuurlijk zagen jullie zo af en toe wel wat foto's voorbij komen, maar ik denk dat het ook wel leuk is om een soort van verslag te maken van onze mooiste dag. Leuk voor jullie om eens mee te kijken, maar ook voor onszelf om later nog eens terug te lezen. De stukjes zal ik opdelen zodat ze niet te lang worden. 

De vorige keer heb ik jullie al een kijkje laten nemen in mijn ochtend van onze bruiloft. Want voordat de echte ceremonie plaats vind, is er al heel wat aan vooraf gegaan. Nog eens terug lezen? Klik dan hier*. Vandaag laat ik iets meer zien van wat er gebeurde nadat Chris mij ophaalde van mijn ouderlijk huis,..



Het ophalen, misschien wel één van de spannendste momenten van deze dag. Zoals ik al eerder schreef had ik nog niet echt last van zenuwen, maar toen Chris aanbelde begon dit toch wel te komen hoor! Het leuke is dat Chris mijn jurk nog niet had gezien, ja wél in het boek maar nog niet aan. Het was dus een hele verrassing voor hem, maar gelukkig vond hij het super mooi!


Na een korte foto sessie gingen wij op pad. Of tenminste, dat was de bedoeling. Het instappen was nog even puzzelen. Het is ook niet iedere dag dat je zo'n grote jurk aan hebt natuurlijk Mijn benauwde blik zegt genoeg denk ik..


Eenmaal in de auto lieten we alles een beetje bezinken. De fotograaf reed voorop want hij wist nog wel een mooi plekje in de buurt. Van te voren hadden wij natuurlijk wel wat foto locaties door gesproken, maar eigenlijk vertrouwde wij op hem. Toen hij voorstelde om eerst naar het Koetshuis te rijden waren wij verbaasd. 'Kun je daar mooie foto's maken dan? Daar is toch verder niks?' Waren wij even verkeerd hihi het bleek een prachtige locatie te zijn! Hier is mijn favoriete foto ( bovenstaande foto) dus ook gemaakt.


Compleet met een prachtig landhuis en een mooie vijver. Iets wat ik nooit meer zal vergeten, want we kregen een heus kikker concert! Vrolijk kwaakten deze kleine vriendjes ons toe tijdens onze fotoshoot 



Aan de andere kant van de kikker vijver lag een heel mooi bruggetje, waar we ook een paar hele mooie foto's hebben kunnen maken. Ondanks dat we het absoluut niet hadden verwacht, was dit een hele diverse fotolocatie met verschillende mooie plekjes om te fotograferen..




En aan de voorkant van het Koetshuis vonden we een robuuste trap van cement. Heel wat anders dan de natuurlijke foto's van hierboven, maar wel lekker stoer. Vooral door mijn paarse jurk denk ik. Toen we op deze trap foto's aan het maken waren hadden we ook veel bekijks. De voorbijgangers bleven allemaal even staan kijken en toen we klaar waren klapten sommigen zelfs. Een leuk moment om te herinneren..

'Leun maar een beetje naar achteren' hoor ik de fotograaf nog zo zeggen. Nou casual achterover leunen met zo'n gevaarte aan is nog makkelijker gezegd dan gedaan. Maar de foto's zijn er wel erg mooi door geworden. Niet handig als je vriend een heel stuk langer is hoor  Misschien wel leuk om te vertellen, maar bovenstaande foto hebben mijn ouders op hout laten printen, omdat ze deze zo mooi vinden. Een hele eer om in iemands huis te hangen vind ik! 

En hiermee eindigt dit blogje voor vandaag. Ik heb nog veel meer foto's om te laten zien, zeker omdat dit enkel maar onze eerste locatie was. De volgende keer zal ik de foto's van het andere park laten zien..

En nu ben ik stiekem erg benieuwd wat jullie ervan vonden 

You May Also Like

14 Reacties

  1. Mooie foto's en leuk gedaan, deze blog (en de vorige)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De foto's zijn prachtig Michelle. Maar ja jullie zagen er ook fantastisch uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie foto's!! Ik vind de vierde t mooist (denk door de kleuren)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Herkenbaar die kriebels voor het aanbellen, bij ons was het 18/9 maar lijkt als de dag van gister! Ook nu de foto's in huis. genieten dus.

    Mooie foto die je ouders hebben gekozen. Vind al je foto's super ook de locatie! Maar die op de trap vind ik echt super mooi! je jurk kun je ook goed zien zo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ken de foto's al en ze blijven mooi om te zien :) Ja op de foto moeten en poseren is niet voor iedereen gemakkelijk (spreek ook uit ervaring)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig Michelle!
    Alleen al het feit dat je zo'n prachtige paarse trouwjurk aanhebt in combinatie met je haar is al een geweldig mooi iets. Nu deel je meerdere foto's met ons en gelijk een stukje beschrijving erbij. Echt super om te zien en te lezen.
    Prachtige foto's die ik niet had willen missen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De foto's met een mooie natuur als achtergrond zijn al knap, maar eigenlijk komen de kleuren van Chris zijn das en jouw kleed én haren het beste naar voren op de laatste foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Soms vind je de mooiste plekjes op een heel aparte plaats. De foto's blijven heel mooi. Paar is echt jouw kleur, dat zie je gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om zo ook mee te kunnen genieten. Ik vind de foto's heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's! En wat een prachtige jurk heb/had je toch aan! Deze zou eigenlijk op een paspop ergens in je woning moeten staan!
    Fijne dag nog!
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wauw. WAUW! wat een super mooie foto's! Het geluk straalt eraf. Ik kan ook nog steeds zo genieten van onze eigen trouwfoto's... Bijzonder<3

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥