Natuurpareltjes | Boomklevertje

by - november 10, 2015

De laatste tijd merk ik dat ik steeds meer plezier krijg in het fotograferen, en dit levert ook vaak vele foto's op. Sommigen vind ik te mooi om weg te stoppen in een mapje. Zodoende zal ik af en toe een foto serie laten zien onder het kopje 'Natuurpareltjes'.

In mijn geluksmomentjes van het afgelopen weekend konden jullie al een foto´tje van de Boomklever zien. Dit leuke vogeltje zie ik al weken voorbij ons keukenraam fladderen om wat zaadjes mee te pikken. Naast de mooie kleurtjes zijn het ook hele leuke vogeltjes om te zien. Door hun vermogen om zowel naar boven als naar onderen te klimmen, zie je ze vaak onderste boven hangen. Wat natuurlijk weer voor leuke foto's zorgt..

Even kijken of de kust veilig is..

Voorkant check.. nu nog even de achterkant..

Ja.. check! 

En smullen maar..

You May Also Like

11 Reacties

  1. Heel mooi!
    Volgens mij heb jij echt talent om te fotograferen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's!
    Ik heb toevallig afgelopen week in Center Parcs dit vogeltje gezien. Kende het niet dus het is nu fijn om er een naam op te kunnen plakken :-).
    Fijne dag nog!
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha leuk ook zo'n reeks van foto's! Ik hoop ook ooit nog eens vogels te mogen vastleggen! Het vogelhuisje staat iig alweer klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie foto's! Vogeltjes zijn zo leuk he :) Mijn papegaai hangt ook rustig ondersteboven in zijn kooi te spelen (volgens mij solliciteert hij naar vleermuis..)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's en zo leuk als ze een verhaal laten zien, hoe kort het dan ook is.
    Ik vind het super mooi. Ware geluksmomentjes.
    Fijne dag,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's. Blijf mij verbazen hoe mooi jij momenten kan vastleggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie foto's, vooral die laatste foto is heel leuk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind fotografie ook leuk, kan erg genieten van een goed gelukte foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt super dat jij gewoon een boomklever in je tuin hebt. Hier in West-Friesland zie je ze zelden en ik moet er dus voor op stap om ze te zien. Bij jou gewoon in eigen tuin. Echt hele mooie foto's Michelle.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's van de boomklever Michelle.
    Geweldig dat ze bij jou in de tuin komen, hier zie je ze nooit, als ik met vakantie ben kan ik deze soort ook zien en fotograferen.
    Leuk om te zien dat ze aan het voerhuisje hangen in de bekende houding van deze soort.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥