Insta-Peek #13

by - november 14, 2015


Insta- peek, een vaste rubriek hier op Kersenbloesems. Met de Insta-peek geef ik jullie, door middel van mijn instagram foto's een sneak peek in mijn week. Van mijn hobby's, gemaakte gerechten tot aan dagjes uit. Kortom, een gezellige mix aan foto's die een stukje van mijn dagelijks leven laat zien. Wil je al mijn instagram foto's zien? Dat kan, ga dan naar mijn Instagram (klik) pagina of houd mijn blog gezellig in de gaten.


Inspiratie aan het opdoen voor een nieuwe haarkleur. Ik blijf dit turquoise/blauwe kleurtje toch wel erg mooi vinden  Lekker een geurtje aan. Ik zag ze ineens overal opduiken die Yankee candle kaarsjes en besloot om ze ook eens uit te proberen.. Ik ben verkocht, wat een heerlijke geuren hebben ze! ♥ Tijd voor een manicuurtje..  ♥ Het boomklevertje lekker aan het smullen 


De lelies beginnen uit te bloeien, dus nog eventjes van genieten  De eerste oliebol van het jaar, hebben jullie ze al gehad? ^^   Sneak a peek van een opdracht waar ik nu mee bezig ben  Geen filter toegevoegd, maar gewoon puur de mooie lucht van gisteravond 

En hoe was jouw week?


You May Also Like

4 Reacties

  1. Wat een prachtige foto's.
    Dit is Genieten met een dikke hoofdletter.
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat ben ik benieuwd naar je nieuwe haakproject :-). Dat blauwe haar lijkt me ook gaaf. Durf ik nooit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dat haakprojectje ziet er leuk uit. Ik kijk er al naar uit om het hier binnenkort langs alle kanten te kunnen bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een mooie week! Oliebol heb ik nog niet gehad, maar is heerlijk op zijn tijd!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥