Kennismaken met Yankee Candle

by - november 16, 2015

Yankee Candle's wie kent het merk nu tegenwoordig niet? Ze verkopen niet alleen de heerlijkste geurkaarsen maar dus ook wax tarts! Deze tarts kan je branden met je geurbrandertje. Ideaal om even een geurtje te proberen voordat je zo'n grote geurkaars wilt aanschaffen. Verschillende Yankee Candle producten zag ik al steeds voorbij komen op Instagram, niet zo gek achteraf want ze hebben heerlijke nieuwe geuren erbij gekregen! Echte kerstgeurtjes speciaal voor de komende kerst- en winterperiode..


Mijn nieuwsgierigheid was geprikkeld, snel zocht ik een winkel hier in de buurt. Want een nieuw product snuffel ik toch graag eerst even aan voordat ik het koop. Gelukkig zat er een winkel hier in de buurt, waar ik naar hartenlust alle geurtjes kon ruiken. Ik verliet de winkel met vijf verschillende tarts.


Ik heb gekozen voor Cranberry Twist, Sugared Apple, Berry Trifle, Red Apple Wreath en Fireside Treats. Allemaal redelijke zoete geurtjes, maar net niet te zoet. De Berry Trifle is nu al mijn favoriet, een heerlijke combinatie van zoet en zuur! Op de foto hierboven kan je zien hoe groot de tarts ongeveer zijn.


Ik vind ze echt groot! Ik heb al heel wat merkjes geprobeerd, maar de meeste meltjes die ik ken zijn toch een stuk kleiner. Helemaal niet erg, want dan heb je er juist langer plezier van! Één tart zou 8 uur mee gaan, ik snijd ze in vier stukjes dus per stukje zou je 2 uur geurplezier moeten hebben. Leg er wel iets onder als je breekt of in stukjes snijd want ze 'korrelen' heel erg. 


En zo breng ik het liefste deze regenachtige dagen door: het geurbrandertje aan, fijne muziek op en een handwerkje naast mij. Ik kocht deze heerlijke wax tarts bij ons in de stad, maar je kunt ze ook online* bestellen. Ik heb er zeker weten, naast mijn Lush producten, weer een favoriet bij!

Ken jij de geur kaarsen en wax tarts van Yankee Candle al?

You May Also Like

9 Reacties

  1. wij hebben hier ook geur dingen, maar deze kende ik nog niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yankee Candle is the best! Ze hebben echt zoveel heerlijke geuren. Ik doe demijne ook meestal in twee of drie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had er nog nooit van gehoord maar heb ze een dikke week geleden "ontdekt" in een Center Parcs in Nederland. Wat hebben die een lekkere geuren zeg! Nog niets gekocht maar dat komt nog (waarschijnlijk online)! Aleen dat kiezen hé! ;-)
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoor heel veel goeds over de Yankee Candles en Wax, maar heb ze zelf (nog) niet. De geur die jij hebt uitgekozen lijkt mij ook héérlijk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. niets voor mij helaas. allergisch voor parfum. vriendinnen doen ze voor mij ook niet aan, vind ik erg leuk/lief. Vind jammer want ze ruiken meestal wel lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarsjes, zelf ken ik het merk nog niet. Wat een handige tip om ze te breken. Ik doe soms wel eens een paar kaarsjes aan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lush en Yankee candle ken ik iegenlijk via bloggers :-). Ik ben er ook wel benieuwd naar. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hen ken ik nog niet. Ik heb hier wel enkele van die wax geurtjes in huis, maar het is alweer een hele tijd geleden sinds ik mijn aroma-brander heb gebruikt. Om de een of andere reden vergeet ik dit soort dingen makkelijk. Ook het uitkiezen en opzetten van een cd of het aansteken van kaarsen komt meestal niet in me op.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mijn potje is stuk gevallen, maar ik ga maar weer eens een nieuwe halen..geeft altijd een fijne sfeer

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥