Nieuwe decoratie

by - november 06, 2015

Met de komst van onze foto op hout vond ik het tijd worden dat ook de schilderijtjes boven de bank plaats maakten voor iets anders.  Iets anders, maar geen foto lijst of foto gedrukt op canvas. Iets totaal anders. Ondanks dat ik nooit echt met trends mee ga, vond ik dit toch wel een erg leuk idee. Takken met hangende decoratie eronder. Het leuke van deze decoratieve takken vind ik toch wel de diversiteit. Je kunt het zo druk, natuurlijk of kitsch maken als je zelf wilt. 


En natuurlijk kies ik dan voor zo natuurlijk mogelijk. Het idee kwam ik ergens op Pinterest tegen. Schattige, kleine hangende bloempotjes met een mini plantje erin. De potjes kan je zelf maken maar ik koos ervoor om ze gewoon te kopen. Deze leuke mini vetplantjes heten 'Fittonia Acanthaceae' en zijn te koop bij de meeste tuincentra's. Het leuke van deze hangende bloempotjes vind ik dat het gelijk wat meer 'leeft'..


Om de tak wat verder te versieren koos ik voor deze houten blaadjes met blad motief. Straks als de kerstdagen wat dichterbij komen zal ik deze vervangen voor iets anders. Misschien dat er ook nog wel iets in het midden van de tak komt te hangen, maar voor nu vind ik het goed zo. Soms moet je gewoon net tegen dat ene leuke artikel  aan lopen..

Wat vind jij van dit soort decoratie in huis? 

You May Also Like

13 Reacties

  1. Ik vind ze heel leuk. Vooral ook omdat je ze kan aanpassen indien je dit wil. Het lijkt me wel leuk om een iets grotere variant in de keuken of op een terras te hangen met kruiden er in.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van de week heb ik ook bij die potjes staan kijken in het tuincentrum, vind ze wel erg leuk! Wij hebben hele grote ramen beneden en dus bijna geen vensterbanken. Wel leuk om die voor het grote raam te hangen.. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dit wel heel erg leuk.
    Je ziet dit wel vaker, je kan er aan hangen wat je zelf wilt.
    Het staat heel leuk zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat voor laatste zinnetje klopt helemaal. Mooie decoratie dat je hebt gemaakt. Ik had het zelf nog niet gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt super leuk geworden! Ik zou ze zo van je overnemen voor bij ons voorraam ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het echt heel gaaf! Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb niet zo veel met zulke decoratie, je weet dat ik potjes voor de ramen heb tegenwoordig met vetplantjes. Dat vind ik wel erg leuk! Maar zo iets aan de buur hier, denk niet dat het past :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die hangende vetplantjes zijn schattig zeg! Leuk! Je kunt de tak inderdaad elke keer anders inrichten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke en creatieve decoratie. Leuk ook dat je telkens het anders kan inrichten, precies waarom ik zo blij ben mijn mijn printable plankje, lekker combineren!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi
    Ik vind die houten blaadjes zo leuk
    Wil je me vertellen waar je die gekocht hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. He, bedankt voor je reactie!
      Deze houtenblaadjes kwamen toen van het Intratuin, ik weet niet of ze deze inmiddels nog hebben..

      Verwijderen
  11. Hi ,
    Waar kan ik deze takken kopen ?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥