Geluksmomentjes #2

by - november 07, 2015


'Gelukmomentjes' is een nieuwe rubriek hier op Kersenbloesems.  Met een paar foto's en woorden laat ik zien wat mijn geluks momentjes van de laatste tijd waren. Deze kunnen groot zijn, maar ook klein. De kunst ervan is om in ons drukke, alledaagse leven ze te leren herkennen en te waarderen. Met deze 'Gelukmomentjes' probeer ik nog even stil te staan en te genieten van deze fijne momenten.

- Dat eerste kopje warme chocolademelk van het jaar -

- Ons uitzicht vanuit het slaapkamer raam, zo mooi die herfstkleuren ♥ -

- Ons nog even omdraaien en heerlijk verder slapen -

 - Mooie bloemen cadeau krijgen-

- Een prachtige zonsondergang bekijken -

- Eindelijk die leuke Boomklevertjes op de foto vast kunnen leggen -

- Dit heerlijke stukje zeep te hebben ontdekt -

♥ ♥ 

Wat waren jouw geluksmomentjes de laatste tijd?

You May Also Like

9 Reacties

  1. Wat een mooie foto's Michelle!
    (Ik ga je andere berichten ook nog even lezen, via mijn telefoon kan ik nooit op Blogger websites reageren :( )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn grootste geluksmomentje van deze week was eigenlijk dat vanmorgen de zon scheen. Dat vrijdag bij ballet de lerares wel heel positief was en ik eindelijk lekker weekend had!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie geluksmomentjes, die zeep ken ik nog niet. Je hebt een prachtig uitzicht uit je raam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dat vogeltje lijkt mooi voor je te poseren. Ik ben zelf sinds een kleine twee weken mijn geluksmomentjes aan het noteren in een klein notitieboekje. Op die manier sta je toch net iets bewuster bij stil.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oke.

    Nu heb ik gelijk trek in chocolademelk<3
    Morgen maar eens nemen op werk.

    Fijne Zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Even omdraaien en verder slapen is zo heerlijk :-). Zeker nu het weer kouder wordt. Helaas kan het niet elke dag :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat woon je in een leuke buurt zeg! Dat uitzicht wil ik ook wel. Mmm, chocolademelk, heerlijk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hmmm fijn zeg!! Dat omdraaien deed ik vanmorgen ook een paar keer tot een uur of 9.30! Heerlijk even twee daagjes vrij. Gezien ons weekend vrij vol stond, voelt dit voor mij als een soort weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig al deze mooie en fijne geluksmomentjes.
    Je vraagt naar de onze. Helaas had ik die afgelopen week niet hihi...
    Of toch wel, een heerlijk ontbijt op bed van mijn mannetje
    (was ziek thuis door een blaasontsteking).

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥