Insta-Peek #14

by - november 28, 2015


Insta- peek, een vaste rubriek hier op Kersenbloesems. Met de Insta-peek geef ik jullie, door middel van mijn instagram foto's een sneak peek in mijn week. Van mijn hobby's, gemaakte gerechten tot aan dagjes uit. Kortom, een gezellige mix aan foto's die een stukje van mijn dagelijks leven laat zien. Wil je al mijn instagram foto's zien? Dat kan, ga dan naar mijn Instagram (klik) pagina of houd mijn blog gezellig in de gaten.


Even een mooie spreuk om de ochtend mee te beginnen  Liefde is: vers geperste jus krijgen van je lief   Omdat het toch wel snel kouder wordt, snel mijn tweede handschoen afbreien..  Kijk eens hoe mooi groot ze al worden! Gekregen omdat we zes maanden zijn getrouwd 


 Net bij de kapper geweest en zo maar eens bijkleuren ♥ Geen koude handen meer tijdens het wandelen..  Children Of Bodom luisteren en ondertussen een beetje handwerken. Vreemde combi maar ik vind het heerlijk! ♥  Geïnspireerd door de leuke selfies van @sassie__ zal ik ook weer eens een selfie plaatsen. Hoi ^^ vers geknipt en gekleurd, dus dan mogen mijn korte lokken ook wel weer eens op de foto 

Eigenlijk zou dit een hele volle week worden, maar door het uitvallen van een paar afspraken viel dit later  dus erg mee. Achteraf was ik hier wel erg blij mee, want ook dit keer kwam ik niet zo lekker bij de Fysio vandaan. Het is dan heel fijn om een paar dagen rustig aan te kunnen doen. En zo heb ik later toch wat energie kunnen opsparen om gezellig met Chris te gaan shoppen. Qua handwerken heb ik wel weer wat meer gedaan, hopelijk houdt ik dit de komende weken vast. Zeker omdat er ook al weer twee nieuwe bestellingen liggen te wachten..

En hoe was jouw week?




You May Also Like

4 Reacties

  1. Leuk om op deze manier een blik in je week te laten zien.
    Fijn weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oei minder van je pijn. Beterschap hoor. Een mooie week heb je toch gehad. Mooie haarkleur past helemaal bij jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er uit als een fijne week. Fijn dat je lekker hebt kunnen handwerken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei, dat is minder leuk. Al een geluk dat er dan net enkele afspraakjes wegvielen want anders had je daar niet echt van kunnen genieten. Hopelijk voel je je snel wat beter.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥