Iets nieuws

by - oktober 21, 2015

Ik ben niet zo van de nieuwste snufjes. De nieuwste laptops, smartphones, gadgets het kan mij allemaal gestolen worden..Zolang mijn eigen producten nog werken zal ik niet snel een nieuwe kopen. Ook als mijn telefoon op zijn einde loopt, wacht ik net zo lang totdat ie helemaal niets meer doet. Dit gebeurde dus afgelopen weekend. De apps wilden niet meer openen. Het werk geheugen zat vol, en zonder wat extra ruimte kan je de nieuwste updates niet downloaden en dan houden schijnbaar de apps het voor gezien. Het was dus tijd voor iets nieuws..


Dit keer geen nieuwe smartphone, maar een tablet. Heel handig om snel mee te nemen naar de keuken om dat ene recept uit te proberen. Makkelijk en snel om wat blogjes te lezen, mijn mail te checken, een how to filmpje te bekijken en super handig om vanaf te haken. Vanaf het patroon dat ik erop zet dan hé..


Een fijne uitkomst. Zeker omdat ik onderweg toch geen internet heb, waarom zou ik dan een dure, nieuwe smartphone nemen? Mijn oude functioneert nu weer goed genoeg om bereikbaar te zijn en voor de rest zit ik heerlijk met mijn tab onder een plaidje op de bank. Gisteren kwam mijn nieuwe hoesje binnen, tijd voor een blogje dacht ik dus. Het zijn dan geen kersenbloesems maar ik vond deze wel erg mooi. De roze binnenkant was even een verrassing, maar toen ik deze lieve bloemetjes zag was ik gelijk verkocht. En mijn apps.. die doen het allemaal weer, wel zo fijn! 

Heb jij ook een tablet?


You May Also Like

11 Reacties

  1. tablet staat voor mij nog voor tabletjes die oma moest slikken.
    Mijn telefoon kan enkel bellen en sms-en. Durf de stap nog niet te zetten bang om erin gezogen te worden misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb zelf ook een keertje een tablet aangeschaft, ontzettend handig! Helemaal als je even geen zin hebt in de laptop maar wel gewoon even blogjes wil lezen of youtube kijken. En toen ik nog nachtdiensten draaien was die ook erg handig, want toen kon ik lekker netflix kijken op werk hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, uit ervaring weet ik dat je steeds meer de tablet gaat pakken. Voor website, blogs en spelletjes. Erg handig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hoor, dan heb je je smartphone niet meer nodig nee.
    Ja hier ook al 5 jaar een Ipad. Die is overigens ook aan vervanging toe hoor. Zelfde verhaal, daar kan ik ook de nieuwste versies van al die apps niet meer uploaden.
    Fijne dag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk hoesje, ik heb ook een tablet, leuk voor spelletjes enzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tablets zijn zo handig! Heel veel plezier ermee :-). Leuk hoesje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi tabletje hoor, ik kan 'm eigenlijk niet meer missen....x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn echtgenoot heeft er één van het werk in gebruik - maar ik gebruik hem zelf niet. Dat hoesje is echt supermooi én die uil die je aankijkt zodra je tablet is opgestart is uiteraard ook geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf die case! Vooral de kleur spreekt me erg aan. Volgens mij hebben wij aardig dezelfde smaak! Ik heb ook een tablet, inderdaad makkelijk om mee te nemen. Veel plezier ermee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er erg mooi uit! Wij hebben er ook eentje, soms wel erg handig! Hoewel M. hem meer gebruikt dan dat ik doe.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nee, ik heb mijne weg gegeven aan mijn vader :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥