Dekentje breien

by - oktober 01, 2015

Toen ik aan dit dekentje begon wist ik dat het een groot en langdurig project zou worden. Dat het echter redelijk vlug te breien is, had ik nooit gedacht. Iedere dag, als mijn pezen dit toelaten, brei ik een paar toeren. En met deze paar toeren heb je na anderhalve week al een heel stuk. 


De verschillende steken worden nu ook duidelijker. Een leuke afwisseling tussen recht en afrecht breien. De ene naald brei je simpel en bij de ander moet je de kabelnaald erbij pakken. Het klinkt ingewikkelder dan het is, eigenlijk breid het juist heel lekker weg.


Een leuk project dat hopelijk nog voor veel brei plezier gaat zorgen. Inmiddels heb ik nog meer leuke brei projecten gevonden, maar deze moeten nog braaf wachten. Eerst zijn mijn sjaal en dit dekentje aan de beurt..

Update: Naast een vernieuwde lay-out heb ik onderaan de pagina ook enkele buttons geplaatst. Het is nu nog makkelijker om Kersenbloesems via Facebook of Bloglovin te volgen.

You May Also Like

12 Reacties

  1. Het wordt een lief dekentje, ziet er heerlijk zacht uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er wel heel schattig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Echt heel zacht en mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie deken. De kabel maakt het erg mooi. Ik kan niet breien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie patroon gebruik je , volgens mij heb je straks een heerlijk zachte deken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zat gisterenmiddag vrij lang in een wachtzaal en iedere keer dat ik even opkeek van mijn boek keek ik naar een schilderij van een kersenbloesem die me steeds aan jou deed denken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het deken gaat vast schitterend worden. Want het ziet er nu al goed uit. Ik kan zelf niet zo goed breien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er al heel mooi uit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat wordt heel mooi, veel brei-plezier! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij gaat vast mooi worden, erg fijn kleurtje. Heel erg veel plezier met het maken en ben erg benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk zo'n dekentje tussendoor voor de afwisseling breien!! Ik ben dus begonnen aan mn sjaal en laat even mn dekentje links liggen, maar dat komt wel weer als t buiten nog kouder wordt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥