Op bezoek

by - augustus 16, 2015

Terwijl de trein rustig verder reed deed ik een poging om aan een nieuw haakproject te beginnen. Helaas werd het al snel drukker en werd het haakwerkje weer aan de kant gelegd. Hiervoor heb ik toch echt de ruimte en rust nodig. Drie uur later kwam ik dan op bestemming aan, het zou een dagje van bijpraten, gezelligheid en kijken worden..


Waar of bij wie vraag jij je nu vast af.. nou bij Elisa van Propvol natuurlijk!  Ons laatste bezoek was alweer een tijdje geleden en bij mijn bruiloft konden wij natuurlijk niet helemaal lekker bijkletsen, dus het werd weer tijd voor een bezoekje. Na een heerlijke lunch keken we wat rond in de stad, altijd leuk om nieuwe winkeltjes te ontdekken.


En daarna werd het tijd om haar moestuin een bezoekje te brengen. Erg leuk dat ze dit voorstelde want ik was natuurlijk reuze benieuwd! Natuurlijk is de moestuin nog in wording dus er was nog niet zo heel veel te zien maar dat zal volgend jaar vast wel anders zijn. Nog een rede om wat bezoekjes te plannen hihi. Gelukkig was er genoeg moois om te zien, wat een leuke moestuintjes hebben haar buren zeg!


Na wat rond te hebben gefietst hebben we nog een kleine kruidentuin bezocht, waar deze mooie foto's zijn genomen ( die ik gelukkig van haar mocht gebruiken) Tenslotte hebben we nog wat bijgekletst en toen werden de borduurwerken er maar eens bij gepakt. Ik had Liberate Me en Lotus Owl meegenomen om te laten zien en ik kon ook haar stash weer bewonderen. Altijd leuk als je zoveel hobby's gemeen hebt, de gespreksonderwerpen zijn dan niet moeilijk te verzinnen. Na een paar gezellige uurtjes werd het voor mij weer tijd om op de trein te stappen. Een gezellig dagje, eentje die we vast en zeker binnenkort nog eens overdoen..

You May Also Like

8 Reacties

  1. Ik vond het ook erg gezellig, en natuurlijk mocht je deze foto's gebruiken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt erg gezellig. Leuk om samen dezelfde hobby's te delen. Wel erg ver reizen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's! Klinkt als een gezellige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een gezellig dagje gehad ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat klinkt als een heel gezellige dag! Fijn dat jullie zo genoten hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd leuk hé, zo'n bijpraat dagje met een vriendin. En al helemaal wanneer je dezelfde interesses deelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat klinkt als een gezellig dag! En ontzettend fijn zo'n bijpraat dagje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt erg fijn en wat een mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥