De Fall Fairy

by - augustus 22, 2015

Het is alweer een tijdje geleden dat jullie haar voor het laatst hebben gezien, de Fall Fairy. Een prachtig werk met vele kleuren en elementen. Met iedere bladzijde komt er iets tevoorschijn, of het nu herfst bladeren zijn, of een elfje dat verscholen zit.. Dit mooie werk heeft lang stil gelegen, natuurlijk heb ik er ook wel iets anders voor terug gekregen.. Zo ben ik Liberate Me begonnen en heeft Lotus Owl ook twee pagina´s erop staan. Hmm best weinig als ik er zo op terug kijk, helemaal omdat ik haar na 11 november niet meer in handen heb gehad. Maar dat zal ik de komende tijd wel weer goed maken.. Ondanks dat het zomerse weer nog even aanhoud begin ik al langzaam in de herfst stemming te komen en daar hoort natuurlijk ook een herfst borduurwerkje bij..


You May Also Like

9 Reacties

  1. Dit vind ik een super mooi borduurwerk. Maar volgens mij is deze mega. En dus heel veel bladzijde.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit borduurwerk telt ongeveer 45 bladzijdes dacht ik! Ik borduur nu aan bladzijde 11 dus dat gaat nog wel eventjes duren hihi

      Verwijderen
  2. Wow, wat een werk! Wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat blijft dit toch een mooi werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die gaat echt wel prachtig zijn wanneer je ze nadien kan inkaderen. Zo'n mooi geheel met al die herfstkleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze is prachtig! Als je die kleuren ziet, verlang je toch gewoon naar de herfst?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥