Bloemenpracht | Portulaca

by - augustus 19, 2015

Toen ik het plantje begin juli kocht was er nog weinig bijzonders aan. Veel groene blaadjes met enkele knoppen. Eenmaal in de bloembak zag je hem opbloeien, iedere dag kwamen er steeds meer knoppen bij. En op een zonnige middag kwamen ze één voor één open, een mooie gelegenheid om mijn nieuwe lens uit te proberen..






Normaal houd ik niet zo van meerdere kleurtjes binnen één plant, maar deze vind ik toch wel erg mooi. Die kleine bloemetjes met maar een afmeting van 3 cm, zorgen voor een heuse bloemenzee. Hopelijk verdrinken ze niet met dit herfstige weer want er zitten nog veel meer knopjes in, die wachten tot ze mogen uitkomen..

You May Also Like

8 Reacties

  1. Je lens is goedgekeurd. Erg mooie foto's. Wat is het voor lens?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige bloemetjes en zo bij elkaar geeft het wel een heel vrolijk sfeertje.
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij deze bloemen vormen die verschillende kleurtjes wel een heel mooi geheel. Je nieuwe lens zorgt er ook nog eens voor dat ze mooi in beeld komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie foto's en de lens is zeker goedgekeurd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. these flowers are so pretty....

    https://www.facebook.com/crazyaboutcolors

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk plantje! ik vind het juist super leuk meerdere kleuren aan een plant.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig plantje seg, en prachtige foto's. Wat voor lens gebruik je?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥