Summer Bucketlist 2015

by - juli 14, 2015



Afgelopen lente maakte ik een Bucketlist, en gelukkig kon ik veel punten na de lente afstrepen. Dit kan je hier nog eens bekijken. Nu dat het zomer is ( oeps ik ben alweer iets te laat) is het tijd voor een Summer Bucketlist! Nu is het niet noodzakelijk dat ik ook alles kan afstrepen, het is meer een reminder. Een soort geheugensteuntje zeg maar, want vandaag de dag willen wij mensen vaak veel's te veel. Tijd om al deze dingen eens terug te brengen na een paar (soms simpele) doelen.


» Vaker een jurkje dragen
De laatste tijd voel ik mij niet meer zo fijn in een (spijker)broek, tijd om die jurkjes weer op te zoeken dus!  De aanschaf van mijn laatste twee jurkjes zorgen er gelijk voor dat ik weer vaker jurkjes wil dragen. Binnenkort moet ik mijn kledingkast maar eens uitzoeken om te zien of ik nog meer jurkjes nodig ben, ik heb er namelijk wel al een paar leuke op het oog.

» Mij meer gaan richten op meditatie en/of yoga
Dit puntje stond ook op mijn Lente Bucketlist, maar het is er toen niet van gekomen. Eens kijken of het deze maanden wel er van komen zal..

» Met mooi weer het strand bezoeken
Helaas is het voor ons 2.5 uur rijden maar dat maakt het niet minder fijn. Zo af en toe een flinke strandwandeling is heerlijk, Bentley geniet er ook altijd zo van! Tijd om dit gewoon maar weer eens in te plannen..



» Meer gaan verdiepen in mindfulness
Ik merk dat mijn gedachtes weer veel vaker afdwalen naar de toekomst, tijd om weer in het nu terug te komen. Tijd voor weer wat mindfulness dus..

» Weer wat vaker nagellak dragen
Tijdens mijn stagedagen mocht ik geen nagellak dragen en om nu mijn nagels te lakken voor maar een paar dagen in de week zag ik niet zitten. Zo jammer vond ik dit! Maar nu is de opleiding allang afgerond, die gelakte nagels mogen dus weer! Tijd om mijn lakjes weer eens uit te zoeken en te gaan gebruiken

» Meer water drinken
Heel belangrijk maar ik vergeet het gewoon! Tijd om hier wat meer aandacht dus aan te besteden, deze nieuwe Dopper gaat mij vast hierbij helpen..


» Een middagje in het park doorbrengen
Een paar jaar terug deden we dit veel vaker ( geen wonder met die verschrikkelijke buren) en ik mis het soms wel eens. Hoog tijd om dit weer eens wat vaker te doen! Kleedje mee, wat lekkers, wat te drinken en laat mij maar lekker van het weer en de natuur genieten..

» Hopen dat wij zwanger mogen worden
Ook dit is helaas de laatste maanden nog niet gelukt. Misschien dat ik hier binnenkort een stukje over zal schrijven maar misschien ook niet. Hoe dan ook, het staat wel weer op mijn bucketlist.

» Een macro lens aanschaffen
Ik ben erg blij met mijn spiegelreflex camera maar ik zou nog een stapje verder willen gaan, een macro lens zou een mooie aanvulling zijn! Deze zijn echter niet heel goedkoop en daarom stelde ik het telkens uit. Gelukkig heb ik wat verjaardags geld opzij gelegd..


Als de zomer voorbij is zal ik weer terug gaan reflecteren op deze doelen, hopelijk heb ik de meeste dan behaald en kan ik ze doorstrepen. Nu ben ik nieuwsgierig, hebben jullie nog doelen voor de komende tijd?







You May Also Like

10 Reacties

  1. Wat een fijne bucketlist. Ik zit ook al een tijdje weg te dromen bij een andere lens, haha. Ik hoop dat je alles kunt afstrepen aan het einde van de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lijst en wensen heb je Michelle.
    Ik laat de dag komen zoals het komt, wensen lopen vaak toch anders.
    Ik laat het altijd maar gebeuren, wel wat meer mediteren en rust zoeken vind ik wel fijn.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt helemaal gelijk Irma, we kunnen nu eenmaal niet alles uitplannen. Dit heb ik wel geleerd over de jaren heen. Maar toch vind ik het fijn om kleine (haalbare) doelen voor mijzelf op te schrijven, als ik ze nu niet behaal, dan misschien over een tijdje wel.

      Verwijderen
  3. Wat een fijne lijst! Ben benieuwd wat je er allemaal van af gaat strepen deze zomer. Ik was ook al begonnen met eentje maar moet deze nog even afmaken. Wat er iedergeval op staat is bevallen, want dat gaat hoe dan ook gebeuren deze maand xD.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Spannend joh! Begin je al zenuwachtig te worden of valt dat mee?

      Verwijderen
  4. Succes met 't zwanger worden, niet te veel stressen en dan gebeurt 't hopelijk uiteindelijk wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie bucket lens. Veel geluk met het zwanger worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie bucketlist en een spannende ook! Succes met zwanger worden, ik zal voor je duimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zodra het mooier weer werd ben ik meer jurkjes gaan dragen. Ik merk ook dat ik dan na een tijdje echt geen zin heb in zo'n spannende jeansbroek. Gelukkiger ging het weer wat zonniger én warmer worden de komende dagen. Platte rust tegen de hitte maar wél met een zomers kleedje aan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu ik wat doppers heb drink ik ook zeker meer water.. Fijne doelen, succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥