Insta- Peek #2

by - juli 12, 2015

Insta- peek, een nieuwe rubriek hier op Kersenbloesems. Met de Insta-peek geef ik jullie, doormiddel van mijn instagram foto's een sneak peek in mijn week. Van mijn hobby's, gemaakte gerechten tot aan dagjes uit. Kortom, een gezellige mix aan foto's die een stukje van mijn dagelijks leven laat zien. Wil je al mijn instagram foto's zien? Dat kan, ga dan naar mijn Instagram pagina of houd mijn blog gezellig in de gaten. 


De roos begint uit te bloeien, zou dit dan de laatste bloem zijn voor dit jaar?  Hmm verse aardbeien, dit is nog wel het fijnste aan de zomer: al die heerlijke, verse fruitsoorten  ♥ Mijn favoriete ontbijt op dit moment: een smoothie van Griekse yoghurt, perzik en een klein beetje honing ♥ Het eerste oortje van de uil begint zichtbaar te worden.. Heerlijk deze lagere temperaturen, dan kan je tenminste weer wat doen! 


Eens een keertje wat anders voor de lunch ipv het gebruikelijke brood. Ruccola, perzik en feta en daarnaast een gekookt eitje  Ik wordt altijd zo vrolijk van dit soort mooie bloementjes!  Lieve Fenna  Patroon in mijn nieuwe jurkje, de kleur vind ik ook zo mooi!

Het blauw vliegt er doorheen, snel maar even wat nieuwe garen gehaald. Kan nu eindelijk de gaten dicht borduren..  Even over de markt geweest voor vers fruit en daarna lekker geluncht bij Bagels and beans 

Deze week stond vooral in het teken van genieten. Genieten van de natuur, mooie bloemetjes maar ook van lekkere en gezonde gerechten.. 

Waar bestond jouw week uit?

You May Also Like

7 Reacties

  1. Wat een super leuke weekoverzicht!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien! Die salade ziet er heerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er uit als een fijn week. Hier vooral een rustige week en bij komen van het warme weer. Verder nog gezellig op visite geweest en visite gehad en vooral heel veel wachten tot het gaat gebeuren haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's heb je weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zo'n overzicht! De meeste foto's had ik al gezien :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie overzicht en ik heb bijna alle foto's gezien.
    Die aardbeien zien er goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lunchen bij Bagels moet ik ook weer eens doen. Zo lekker daar

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥