Kleine Fenna

by - juli 10, 2015

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets over mijn favoriete bolletje Rus schreef. En met dit bedoel ik natuurlijk mijn kleine Fenna! Het gaat eigenlijk heel goed met haar. Ze is nog wel een beetje schuw, maar ik heb het idee dat ze mij al begint te herkennen. Als ik tegen haar praat dan gaat ze namelijk tegen het glas aan staan, zo lief! Aaien vind ze prima, oppakken is nog wel een beetje spannend. Vandaag heb ik een aantal leuke foto's van haar gemaakt en deze deel ik natuurlijk graag met jullie..


Haar Critter Bath is een favoriet plekje, zo schattig 


Klein bol oogje ♥  


Deze wou ik jullie toch niet onthouden, het is misschien niet de meest fotogenieke foto en het is een beetje onbeholpen, maar je moet toegeven dat het wel heel erg schattig is 

You May Also Like

8 Reacties

  1. Echt helemaal schattig....
    Fijn weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve foto's. Ik heb een syrische hamster. Loopt veel in een bal over de vloer. Maar ziet alles voor eten aan (ook vingers). Het leukste is als ze op tralies van haar hok omhoog klimt. Ook loopt ze tegenwoordig in haar rad. Ze is dol op kattenkoekjes van kaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverd! Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Awww die 2de foto met die pootjes<3
    En dan die laatste...

    Wat een leukerd is dit! Erg fotogeniek ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto's! En die laatste is echt lief :)!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥