Insta-Peek #3

by - juli 19, 2015


Insta- peek, een nieuwe rubriek hier op Kersenbloesems. Met de Insta-peek geef ik jullie, door middel van mijn instagram foto's een sneak peek in mijn week. Van mijn hobby's, gemaakte gerechten tot aan dagjes uit. Kortom, een gezellige mix aan foto's die een stukje van mijn dagelijks leven laat zien. Wil je al mijn instagram foto's zien? Dat kan, ga dan naar mijn Instagram pagina of houd mijn blog gezellig in de gaten. 


In het begin van de week kreeg ik een prachtige bos lelies van Chris  Nieuwe schoenen besteld bij de Zalando, heerlijk voor deze zomerse dagen  Hier hadden we een regenachtige dag, vinden de plantjes niet erg..  Eerder is de oppottafel al in elkaar gezet, nu krijgt hij een beschermend lakje 



'Ik ben niet moe hoor vrouwtje, hoe kom je erbij?   Als de inspiratie toeslaat kan je het beste gewoon lekker verder typen  Het is altijd fijn wakker worden als je zoiets moois ziet.. ♥ Ook wordt er af en toe nog wat kruisjes gezet 


Mijn eigen gezaaide viooltjes staan nu zo mooi in bloei. Natuurlijk moest ik even wat foto's maken ♥ Ik zie je wel... ♥ Terwijl ik de planten water gaf, zag ik dat de Orchidee weer bloeit, zo mooi! ♥ Eigen gebakken brownies blijven de lekkerste ♥



Zoals jullie kunnen zien heb ik veel foto's van bloemen en planten geplaatst deze week. Met deze mooie, zomerse dagen ben ik dan ook veel buiten te vinden. En van al het moois wat nu bloeit en groeit moet ik natuurlijk dubbel van genieten. En zo worden er vele foto's gemaakt. De oppottafel staat al gezellig op ons tweede balkon, nu moet ik alleen nog wat leuke plantjes halen en dan is dat hoekje ook weer afgewerkt. Op naar een nieuwe en hopelijk fijne week..


Wat waren jullie geniet momentjes van deze week?

You May Also Like

7 Reacties

  1. Jouw foto's zijn echt genieten !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's heb je weer laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh leuk weer zo'n overzicht. Merk dat ik nog wel eens wat mis op instagram en dan is dit wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er komen ook altijd zoveel leuke foto's voorbij, alles zien en volgen is er dan gewoon niet bij. Leuk dat ik jullie dan blij kan maken met zo'n overzichtje..

      Verwijderen
  4. Mooie foto's! Bloemetjes zijn ook heel mooi :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt altijd zo'n mooie foto's. Ik ben echt blij dat je die ook hier met ons deelt (vermits ik zelf geen Instagram-account heb). Die laatste doet me er aan denken dat het al erg lang geleden is sinds ik Brownies heb gemaakt. Misschien moet ik die met Oreo én roomkaas nog eens klaarmaken.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥