Inspiratie | Rode lokken

by - juli 20, 2015

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een inspiratie blogje aan een haarkleur wijde. Nu moet ik ook zeggen dat ik de afgelopen tijd erg tevreden was over mijn haarkleur. Oké er waren wat probleempjes onderweg, maar daar ben ik samen met mijn kapster uit gekomen. Vlak voor het trouwen begon het weer te kriebelen om een andere kleur te nemen. Natuurlijk heb ik dit niet doorgezet want met semipermanente ( dus uitwasbaar) is het altijd  afwachten hoe het uitpakt. Nu we de mooie trouwfoto's met mijn perfecte paarse haarkleur binnen hebben is het misschien binnenkort weer eens tijd voor een verandering.

Bron:  (1) (2) (3) (4)

Want daarom heb ik deels gekozen voor semipermanente haarverf, je kan hiermee nog eens veranderen van haarkleur. Al gaat dat wel zo makkelijk? Zou ik het felle paars eronder kunnen krijgen? Of kan ik toch beter een bezoekje brengen aan de kapsalon? Verschil met deze twee is dat ik voor de laatste optie een goed gevulde portemonnee moet meebrengen.  Helaas verven hun ook niet met mijn geliefde Manic Panic haarverf, dus misschien dat ik het eerst zelf ga proberen. En waarom rood? Rood vind ik een hele mooie en warme kleur voor de herfst. Want ja, daar moet ik nu al over gaan nadenken wil ik het tegen die tijd mooi rood hebben. 

Wissel jij wel eens van haarkleur? En welke haarkleur wil jij voor deze herfst nemen?

You May Also Like

8 Reacties

  1. Zoals je weet wissel ik niet meer met me haarkleur, maar als ik het nog eens zou doen wordt het rood! Ik ben daar zo gek op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi die rode lokken! Ik heb vroeger wel eens zwart gehad maar verder eigenlijk geen andere haar kleuren. Ik zou best wel weer zwart haar willen, misschien straks weer eens een keer na de bevalling :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb mijn haar tot nu toe nog nooit laten verven. De laatste tijd komen er echter steeds meer grijze haartjes door, dus misschien moet ik er binnenkort toch anders over denken. Eigenlijk ben ik gewoon een grote bangerik op dit gebied, ik lijk te denken dat er iets zal mislopen waardoor ik vervolgens met oranje haar door het leven kan gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kleur haren zeg! Ik durf dat dus echt niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je haarkleur prachtig. Ik verf eigenlijk noot mijn haar. Vroeger wel eens meshjes. Alleen de laatste tijd niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er gaaf uit! Ik ben zelf niet zo'n held wat betreft mijn haar

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah rood vind ik zoooo'n mooie haarkleur. Ik heb zelf ook meerdere kleuren rood in mijn haar gehad, erg gaaf maar de uitgroei steeds vond ik vreselijk. Het uit laten groeien naar mijn eigen haarkleur (donker blond) duurde erg lang. Voor de herfst zou ik wel een keertje een bruintint willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hihi, ik heb alle kleuren van de regenboog gehad, ook paars, maar kom steeds weer bij rood uit. Ik verf het al sinds mijn 14e of zo

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥