Insta- peek #1

by - juli 05, 2015

Insta- peek, nog een nieuwe rubriek hier op Kersenbloesems. Met de Insta-peek geef ik jullie, doormiddel van mijn instagram foto's een sneak peek in mijn week. Van mijn hobby's, gemaakte gerechten tot aan dagjes uit. Kortom, een gezellige mix aan foto's die een stukje van mijn dagelijks leven laat zien. Wil je al mijn instagram foto's zien? Dat kan, ga dan naar mijn Instagram pagina of houd mijn blog gezellig in de gaten. 


Gezellig samen lunchen met een vriendin en daarna hebben we heerlijk in het park gezeten. Deze mooie zwaan kwam ons bezoeken ♥  Over lunchen gesproken, met deze warmte at ik vaak een heerlijke wrap  Met dit mooie weer ben ik veel buiten te vinden, hierdoor kon ik extra veel genieten van onze mooie passiflora ♥ Lieve Fenna zoekt ook verkoeling 



Ondanks de warmte is het mij toch gelukt om lekker verder te borduren  ♥ Zou Bentley het door hebben dat hij naar de trimsalon moest? ♥ Weer helemaal fris en fruitig. Voor wat extra verkoeling heb ik zijn coolband omgedaan. Mocht ook wel, want donderdag is het hier 38.2 graden geworden!  Lekker afkoelen met een koud voetenbadje dus.. 


Een week waarin niet veel op de planning stond. Ergens vond ik dit ook helemaal niet erg met dit warme weer, heel de week is het hier namelijk boven de 26 graden geweest! Dan zijn rustige dagen, kalmpjes aan wat kruisjes zetten, serie kijken en koude voetenbadjes de ideale bezigheden. 


Hoe was jouw week?


You May Also Like

12 Reacties

  1. Oh leuk, leuke vernieuwing zo op je site :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha je bent lekker bezig zo! Mijn week was ook vooral heel rustig, weinig bewegen en doen. Ik vind het warme weer maar niks en ben blij dat het komende week weer lekker wat koeler wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's Michelle.
    Heerlijk zo'n koel bandje voor Bentley, het is ook niet lekker voor voor de honden en mensen.
    Van mij mag het nu wel terug naar 20 graden, mij warm genoeg, met dit weer doe ik ook niets op fotografie gebied.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er uit als een fijne week. Handig die coolband voor de hond. Het is wel lekker dat het nu eindelijk is afgekoeld. Leuke rubriek op je site.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn die instapeak! Ik heb geen instagram (en geen tablet of smartphone) maar nu kan ik dus wel volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke week heb je gehad. Ik heb de afgelopen week heel veel achter de naaimachine gezeten. Werken aan onze collectie voor CastleFest eind juli. En dat schiet al aardig op moet ik zeggen.
    Verder lekker thuis heel rustig aan gedaan. Ik moet wel zeggen dat ik de temperaturen van deze dagen toch liever heb hoor, dan doe je tenminste weer wat...
    Fijne dag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee! Ik heb zelf geen Instagram-account en op deze manier kan ik je toch een beetje volgen. Van zo'n coolband had ik nog niet gehoord. De cavia's hebben ook echt last van het drukkende weer. Ik geef ze meer groenten zodat ze zeker voldoende vocht binnen krijgen maar één van hen is duidelijk niet in vorm.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor cavia's en konijnen hebben ze een icepod ontwikkeld. Deze kan je een paar uurtjes in de vriezer leggen waardoor deze koelte afgeeft voor je huisdier. Deze is o.a bij Konino te bestellen.

      https://www.konino.nl/webwinkel/verzorging/omschrijving/icepod/

      Verwijderen
    2. Dankjewel voor de tip Michelle! Die slaag ik alvast op bij mijn favorieten.

      Verwijderen
  8. Wat een knusse diertjes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een fijne foto's. Die van die zwaan is erg mooi. Zo leuk altijd om te natuur zo vast te leggen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥