A Stitch in Time: Juni

by - juli 03, 2015


Welkom bij de eerste 'A stitch in time'. Een nieuw idee om jullie maar ook mijzelf, een beter beeld te geven hoeveel ik de afgelopen maand heb geborduurd. Waarom vraag jij je misschien af? Nou, om beter gemotiveerd te blijven. Met grote borduurwerken wil dit nog wel eens wegzakken, zeker als je alleen maar achtergronden moet borduren!

Elke eerste van de maand (oeps dat is nu dus al niet gelukt)  zal ik een nieuwe 'A Stitch in Time' online zetten. Er komen dan twee foto's onder elkaar te staan, één foto van het begin van de maand en eentje van het einde van de maand. Als het goed is, komt de groei dan mooi naar voren. Of misschien heb ik juist die maand helemaal niet geborduurd, dat kan natuurlijk ook. Voor vandaag laat ik alleen de Lotus Owl zien, zij is namelijk de enige waar ik deze maand aan heb geborduurd.

Begin Juni

Eind juni

Op deze foto's is pas echt goed te zien hoeveel kruisjes er eigenlijk zijn bijgekomen! Begin juni was ik net over de helft van de eerste bladzijde, terwijl ik vandaag de dag al bijna de helft van de tweede bladzijde er op heb staan! Bijna één bladzijde heb ik dus geborduurd deze maand, niet slecht! Op naar de volgende maand, hopelijk is ze dan net zo mooi gegroeid.

Nu ben ik natuurlijk erg nieuwsgierig, wat vinden jullie van dit idee?

You May Also Like

8 Reacties

  1. ik vind het heel mooi en knap dat je dit doet.
    Super leuk idee trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi borduurwerk. En wat je heb erg veel geborduurd deze maand. Kan je borduren met deze warmte?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk idee is dit zeg! En ook nog eens leuk om de groei te zien, want zo te zien ben je lekker opgeschoten! Er in houden deze blogjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een heel goed idee, zo kan je het verschil echt goed zien.
    Met deze hitte borduur je dan ook??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De ene dag meer als de ander, maar eigenlijk wel iedere dag een stukje ja..

      Verwijderen
  5. Ik vind het een super leuk idee! Zit er aan te denken om het ook toe te passen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja hoor! Je had het waarschijnlijk wel van me verwacht, maar ik vind het een super idee. Zo valt het meteen ook op dat je de laatste tijd heel snel vooruit bent gegaan. Het is natuurlijk ook wel heel leuk wanneer je dan eindelijk aan de uiltje kan beginnen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥