Art Challenge | Wishlist

by - juli 06, 2015

Laatst werd ik door een instagram volger getagd om mijn borduur wishlist onder de hashtag #stitchwishlist te laten zien. Al snel herinnerde ik mij dat ik soortgelijks iets ook bij de Art Challenge van een tijdje terug nog moest doen.. Vandaag maakte ik hier dan maar eens tijd voor. Mijn mapjes op de computer werden nagelopen en zo werd er dit lijstje samen gesteld. De meeste zijn patronen van Heaven And Earth Designs en zullen weer vele uren in beslag gaan nemen.


The Spell Keeper van Annya Kai - Snowy Owl van Annya Kai - Sea Unicorns van Linda Ravenscoft - 
Forrest Friends van Josephine Wall - Peacock in full bloom van Annya Kai.

Veel patronen van Annya Kai dus, één van mijn favoriete schildernaressen van dit moment. Gelukkig worden er steeds meer schilderijen van haar omgezet naar patronen.  Snowy Owl is nog geen patroon van, maar ik heb zo'n gevoel dat deze er nog wel gaat komen, dus Snowy mocht ook op mij wishlist.


Owl in poppyfield van Annya Kai - Flower bunnies van Somebunny To Love - 
Wise Owl van Dimensions - Nummer 164 van de Head's Faces of Faery.


Veel uiltjes zo te zien, of ik ze ook allemaal echt ga maken weet ik nog niet. De tijd zal het leren..

Nu ben ik wel nieuwsgierig, welk borduurpatroon staat bovenaan jouw wishlist?

You May Also Like

11 Reacties

  1. Wat een mooie wishlist. Die uil van dimensions vind ik echt super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar staan hele mooie tussen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, ik was getagt door jou, maar eerlijk zegt vind ik het zo moeilijk om een lijstje te maken. Eerlijk gezegd wil ik het ook niet omdat ik dan weer in verleiding kom om nieuwe werken te starten.

    Daarom hou ik het maar bij enkele inspiratie blogjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geeft niets, het is dan ook echt geen verplichting! Lekker door gaan met je inspiratie blogjes, die zijn ook hartstikke leuk :)

      Verwijderen
  4. mooie lijst en ja valt wel op dat je iets hebt met uilen.. of denk ik dat maar -)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw die paarse vind ik echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die flower bunnies lijken erg op een stempel van Penny Black. Ik hou van hun clearstamps maar heb tot nu toe vooral veel egel-stempeltjes in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze Josephine Wall is ook één van mijn favorieten, naast een aantal van Julie Fain m.n. de wolves peak en heart of the world van Ruth Sanderson (daarvoor heb ik al het materiaal in huis). En wat dacht je van gypsy firefly van Aimee Stewart? En dat zijn alleen nog maar de haeds ... Verder ben ik nog aan tig andere -ook mooie- borduurwerken bezig.
    Groetjes, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie borduurpatronen. Ik zou willen dat ik het kon, alleen ben ik niet zo handig met naald en draad

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie patronen! Lijken me lastig om te maken! Ik vind ze allemaal indrukwekkend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. The Spell Keeper is mijn favoriet. Hij is btw van Lisa Parker.
    Groetjes,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥