Tevreden zijn..

by - juni 04, 2015

Tevreden zijn is niet weten wat je voor je verjaardag moet vragen.. Over enkele dagen mag ik het jaar van een 23-jarige achter mij laten en mag ik het pad van een 24-jarige gaan bewandelen. Een nieuw jaar met nieuwe kansen en belevenissen. Mijn eerste jaar als getrouwde vrouw. Enkele gasten zijn al uitgenodigd en ieder jaar komt dezelfde vraag terug: of ik nog wensen voor een cadeautje heb.


Ieder jaar weet ik hier wel antwoord op te geven. Maar dit jaar niet. Ja, ik weet wel een heel mooi cadeau maar helaas deze kan niemand mij geven behalve Moeder Natuur. Dus de gedachtes gaan verder. Mijn kledingkast is naar mijn wensen gevuld, de handwerk benodigdheden vliegen je om de oren en echte vrouwen spullen zoals een geurtje of cosmetica zijn niet aan mij besteed.


Al enkele jaren krijg ik een mooi sieraad, met al deze jaren bij elkaar is mijn sieradenkistje dus ook goed gevuld geraakt. Boeken en magazines vangen meer stof dan dat ze gelezen worden en ook de geliefde producten of cadeaubonnen van The Body Shop of de Rituals heb ik voorlopig genoeg.

Tja wat doe je dan.. als je alles al eigenlijk hebt wat je hebben wilt? Tevreden zijn..

You May Also Like

12 Reacties

  1. Dit gevoel van tevreden zijn. Herken ik heel erg. Dat is een fijn gevoel. Trouwens mooie ringen hebben jullie uitgekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je ook dit gevoel deelt Nina! En dankjewel, wij zijn er ook nog steeds iedere dag blij mee..

      Verwijderen
  2. Ik herken dit wel, de laatste tijd vind ik het ook moeilijk om iets te verzinnen. Ook omdat ik mensen niet op wil leggen om een x bedrag aan mijn cadeau uit te geven. Ik vind het ook altijd leuk om met vriend(innen) te gaan lunchen of iets dergelijks voor mijn verjaardag. Lekker en gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt is zeker lastig! Merk dat hier de bedragen van cadeautjes ook vaker naar beneden gaan. In plaats daarvan gaat het nu om het idee erachter. En inderdaad, samen gezellig lunchen is ook altijd fijn!

      Verwijderen
  3. Mooi! Ik moet zeggen dat ik ook niet echt weet wat ik dit jaar voor mijn verjaardag wil hebben. Al duurt dat nog twee maanden maar dan als nog. Dennis heeft bij een paar mensen al wat dingen gevraagd en ik zou het echt niet weten..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Das het grootste cadeau wat je hebt: tevreden zijn, omdat je een gelukkig mens bent!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker! Vind het erg mooi en bijzonder dat ik dit als 24 jarige gewoon zo kan schrijven, zeggen en ook voelen..

      Verwijderen
  5. Dat lijkt me inderdaad het mooiste cadeau dat je kan ontvangen. Al zou het nog leuker zijn mocht moeder natuur ook wat verjaardagscadeautjes willen uitdelen. Voor haar zou ik zonder probleem een kort lijstje kunnen samenstellen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We wachten het rustig af, misschien wordt het een verlaat verjaardags cadeautje ;)

      Verwijderen
  6. Wat een super mooi verwoord stukje. Tevreden zijn is fijn<3

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥