After Wedding | Onze trouwringen

by - juni 02, 2015

Nu dat ik bijna anderhalve week getrouwd ben kan ik natuurlijk geen stukjes meer schrijven over onze voorbereidingen, wel kan ik af en toe gaan terugblikken. Dit ga ik af en toe doen onder de naam: After Wedding. Vandaag wil ik je onze trouwringen laten zien.


Hier kan je nog eens teruglezen dat ik het best wel moeilijk vond om een mooie ring te vinden. Gelukkig had ik wel een idee in mijn hoofd, samen met onze edelsmid heb ik dit idee laten om zetten tot een setje ringen. Net zoals bij mijn verlovingsring ( die ik trouwens nog steeds draag) heb ik gekozen voor een Amethyst.


De lijnen op mijn ring zijn ook op Chris zijn ring nagemaakt, het enige verschil is dus dat mijn ring breder en open is. Hierdoor is ingraveren trouwens niet mogelijk. We zijn erg blij met onze ringen, zeker omdat we het niet zagen zitten om een standaard trouwring te moeten dragen. Helaas is mijn ring nog iets te groot waardoor hij steeds een stukje afzakt. Binnenkort zal ik eens navragen wat ze hier nog aan kunnen doen. 

En nu ben ik natuurlijk erg nieuwsgierig wat je ervan vind..

You May Also Like

10 Reacties

  1. Het zijn echt prachtige ringen geworden! Fijn dat ze ook echt gemaakt konden worden voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze echt heel mooi en zo passend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dit soort ringen zie je niet zo vaak. Jullie hebben iets heel bijzonders uitgezocht, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige ringen en heel origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de ringen zijn echt prachtig. een hele mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie ringen zijn het zeker! Daar zal je vast veel naar kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi die ringen heel appart.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥