Terugblik Lente Bucketlist

by - juni 29, 2015


De zomer is officieel weer begonnen! Dat betekend dat de lente aftreed en dat de zomer maanden het gaan overnemen. De tijd van lekker buiten zitten, heerlijke smoothies drinken en vers fruit is weer aangebroken. Maar dat betekend ook dat ik kan gaan terugblikken op mijn Lente Bucketlist, want wat heb ik nu behaald?


➳  Ons balkon lente/zomer klaar maken

Check! Soms vind ik het wel erg jammer dat wij niet zoveel plek hebben buiten. Maar aan de andere kant is dit soms juist ook wel weer erg makkelijk. Het schoonmaken en houden van het balkon kost niet zoveel tijd, ik heb nooit geen last van een slakkenplaag, bij een harde regenbui overstroomt de boel niet en.. als ik planten nodig heb, kost het ook niet zoveel. Ik moet zeggen, ondanks dat wij een klein balkonnetje hebben, vind ik het wel een gezellig plekje geworden.


➳  Veel gaan wandelen en hiermee mijn conditie opbouwen
Wij hebben zeker lekker gewandeld, maar het had meer gekund. De afgelopen maanden was het ook wel slecht weer hier hoor en met slecht weer ga je toch minder snel naar buiten. Ook zijn wij druk geweest voor onze trouwdag en de huwelijks reis. Gelukkig komt het mooie weer eraan dus we zijn al aan het kijken naar mooie wandel gebieden. 

➳  Het ontwaken van de natuur vastleggen op foto's
Check! Niet alleen heb ik mijn favoriete bloesems kunnen vast leggen, maar ook het ontwaken van de Roos en  de Passiebloem op ons balkon.




➳  Mijn rijbewijs halen
Yes! Deze is zeker geluk! Op 22 mei behaalde ik mijn rij examen 

➳  Op huwelijksreis gaan
Op de valreep hebben wij toch nog een huwelijksreis geboekt. Voor onze huwelijksreis gingen wij naar Rome. Om te genieten van deze oude stad, het heerlijke eten en het lekkere weer. Tot nu toe heb ik twee stukjes (klik) en (klik) geschreven over onze reis, de rest komt nog..

➳  De laatste haakbestellingen maken 
Ook gelukt! Al een hele tijd lag dit leuke ballerina aapje op mijn to-do stapeltje. Ik kon me er gewoon niet toe zetten. Begrijp me niet verkeerd, ik voel me altijd heel vereerd als iemand mij vraagt om iets te haken maar soms heb ik er echt gewoon geen zin meer in. Daarom heb ik ook besloten dat dit voorlopig de laatste bestelling was. 



➳  De keukenhof bezoeken
Gelukkig is dit doel behaald want wij wilden er al jaren lang heen! Wat een mooie ervaring was dit. De kans is groot dat we er volgend jaar weer komen.. Zo mooi! Voor wat foto's kan je terugbladeren naar dit stukje

➳  Nieuwe jurkjes en t-shirts kopen
Dit doel is half gelukt. Ik heb één t-shirt van de Large gekocht, van de Full Volume lijn. En één turquoise blauw , babydoll jurkje van de C&A. Nu zit ik niet heel slecht in kleding, maar een paar mooie zomer jurkjes zijn zeker welkom! De jurkjes die ik een paar jaar terug heb aangeschaft lopen echt op hun einde. Voor mijn volgende bucketlist komt dit puntje er dus er zeker weer op..


Sommige doelen ben ik niet aan toe gekomen of het is gewoon niet gelukt. Geen probleem, want de komende maanden zou het eindelijk wat beter weer worden dus een paar doelen gaan gewoon op mijn Summer Bucketlist.


Hoe is het met jouw dromen, doelen en wensen voor de Lente afgelopen? 


You May Also Like

11 Reacties

  1. niet stil gezeten goed gelukt vind ik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dan heb je goed gedaan :-)! Fijn dat er zoveel is gebeurd. Mooie foto van de bloesem!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Els, ik ben ook erg blij met deze foto. Zeker omdat bloesems mijn favorieten zijn ;)

      Verwijderen
  3. Wat een gezellig balkon, heerlijk! Dat t-shirt vind ik ook heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En eigenlijk is het balkon nog gezelliger geworden want er staan nu veel meer planten (in bloei). Deze foto was nog van een tijdje terug. =)

      Verwijderen
  4. Het is je toch goed gelukt. Oh je balkon is zo mooi en fleurig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, ondanks dat het klein is zijn we er toch heel blij mee =) Heerlijk zo voor deze zomerse dagen..

      Verwijderen
  5. Je bent heerlijk bezig geweest toch :D :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het toch aardig goed gelukt hoor! Want eigenlijk heb je bijna alles wel volbracht, al misschien niet helemaal. Ben benieuwd naar je summer list!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De on volbrachte doelen heb ik hier ook niet beschreven. Alle doelen kan je in het vorige berichtje : Lente Bucketlist lezen. Maar inderdaad, ik heb het nog niet eens zo slecht gedaan ;)

      Verwijderen
  7. Er staan vooral veel leuke dingen op jouw Bucketlist, alleszins een pak toffer dan de To Do-lijstjes die hier meestal vol staan met huishoudelijke klusjes. :) Ik ben heel blij dat we vorige week even weg waren voor de hittegolf. Nu gaan wandelen zit er voor mij niet in, gelukkig kan ik wel rustig lezen terwijl ik me verschuil voor de grote hitte. Dat van die handwerk-opdrachten begrijp ik wel. Ik vind het een hele eer wanneer iemand een specifiek kaartje vraagt, maar het is een pak ontspannender wanneer je gewoon op je eigen tempo die kaartjes kan maken waar je op dat moment zelf zin in hebt. Oh en dat kleedje van C&A vind ik super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥