Begin van de zomer

by - juni 26, 2015

Terwijl ik vanmorgen al vroeg op de fiets zat om mijn rijbewijs bij het Stadskantoor op te halen, kreeg ik al lichtelijk het echte zomer gevoel. De weersvoorspellingen hadden een mooie dag voorspeld en dat klopte ook. Terwijl ik de huishouding s'ochtends voor elkaar maakte ging ik s'middags een blokje met Bentley om. Het arme beestje heeft last van zijn lange haren maar kan pas volgende week bij de trimsalon terecht. Tot die tijd doen we het rustig aan met hem. 


In plaats daarvan zaten we vanmiddag heerlijk op het balkon. Niets moest en alles mocht. Terwijl ik op mijn favoriete plekje zat, zag ik iets in mijn ooghoeken. Één van de knoppen van de Passiebloem is uitgekomen! Een prachtige bloem verschool zich tussen het groen. En zoals je al wel kunt zien zal deze niet lang alleen blijven... Helemaal niet erg, want het buiten-zit seizoen is nu echt weer begonnen. I love it 

You May Also Like

9 Reacties

  1. Wat een super mooie bloem. Ik heb het plantje dit jaar geplant. Maar het is nog niets.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat duurt inderdaad een tijdje Nina. Vorig jaar kochten wij hem al in bloei, maar helaas er zaten 8 bloemen in en daarna was het ook gebeurd. Dit jaar echter heeft de Passiebloem besloten om meer knoppen aan te maken. Ieder jaar zullen ze dus iets groter en mooier/meer gaan bloeien.

      Verwijderen
  2. Wat een mooie bloem, daar kan ik ook echt van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto van de Passiebloem, altijd een mooi object om te fotograferen.
    Heerlijk dat we nu naar buiten kunnen, vorige week had ik de kachel nog aan, en nu is het echt zomer.
    Lekker genieten, dat doe ik ook, nu even rustiger aan met het blog, reageer niet meer iedere dag.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We huurden vroeger een huisje en daar stond een prachtige passieflora in de tuin. Die kroop mooi omhoog de muur op en had vrij veel bloemen terwijl ik er amper iets aan moest doen. Toen we er weg gingen heeft mijn moeke hem uitgegraven en bij hen in de tuin gezet vermits ze al lang zo'n plant wilde hebben - maar jammer genoeg is hij kort nadien stuk gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie bloem.
    Het was echt heerlijk weer vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, die passiebloemen geven me ook altijd een zomergevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh geniet ervan! En wat een gave bloem zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een prachtige bloem zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥