Lotus Owl | Bladzijde 1

by - juni 24, 2015

Terwijl mijn rijbewijs aangevraagd is bij het Stadskantoor, borduurde ik gister middag de laatste kruisjes. Lang heeft het geduurd maar gisteren maakte ik dan eindelijk de bladzijde af! En wat voor eentje, ik heb nog nooit zoveel achtergrond geborduurd! Achteraf snap ik mijn twijfels niet meer, die achtergrond zal het juist straks helemaal af maken. Gelukkig heb ik dus toch doorgezet en nu ga ik fijn verder met de tweede bladzijde.


You May Also Like

15 Reacties

  1. Wat is dat stukje mooi geworden! En ik denk ook wel dat die achtergrond het straks helemaal af maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor! Hoeveel bladzijden nog te gaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Petra! Ik moet er hierna nog 23, dus ik heb nog wel eventjes te gaan ;)

      Verwijderen
  3. Mooie kleur achtergrond. Ga je naar rechts of bladzijden naar beneden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben erg benieuwd naar het leuke uiltje dus ik ga lekker naar rechts ;)

      Verwijderen
  4. heel mooi, ik ben heel nieuwsgierig welke kant je opgaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Elisa, ik zal doorgaan met het uiltje. Ik ga dus naar rechts borduren ;)

      Verwijderen
  5. Het harde werken word beloond! Mooi, ik ben benieuwd naar de rest.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi, ik ben benieuwd als het helemaal af is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook maar dat zal nog wel een aantal jaartjes duren ben ik bang ;)

      Verwijderen
  7. Ik vind het echt leuk om het samen met jou, stap voor stap te zien groeien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kleuren, hebben je owl.
    Veel succes met je rijbewijs.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥