Moving Forward

by - juni 23, 2015

Gisteren was een spannende dag. Niet alleen zijn mijn lief en ik alweer één maand getrouwd, ook mocht ik op voor mijn rij examen. Maanden lang heb ik er naar toe gewerkt, maanden lang heb ik mijn rij stijl ontwikkeld en verbeterd en gisteren mocht ik kijken of het genoeg was. En genoeg was het zeker, na een half uurtje te hebben gereden kreeg ik de woorden 'Geslaagd' en 'Erg mooi gereden ' mee. 


Ook dit kan ik kan dus afstrepen van mijn Lente Bucketlist, gelukkig maar want het is eigenlijk alweer tijd voor een nieuwe bucketlist, eentje van de zomer. Maar voor nu staan we nog even stil bij deze gebeurtenis. Want in één keer zowel de theorie, de tussentijdse toets en het rij examen halen ben ik toch wel erg trots op. En vriendlief vond dat dit wel een bloemetje verdiende, deze mooie rozen staan nu op de side table te pronken 

You May Also Like

13 Reacties

  1. Gefeliciteerd. Dat is echt reuze fijn en handig auto rijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Top zeg gefeliciteerd. Nou mag Je mannetje zijn auto sleutels in leveren ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met je rijexamen en je hebt dat goed gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fantastische prestatie, hartelijk gefeliciteerd en veel plezier met dit belangrijke pasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Ik ben ook bezig met mijn rijbewijs....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Pauline, en wat leuk! Alvast veel succes..

      Verwijderen
  7. Wauw! Die knappe rozen heb je zeker verdiend. Hopelijk voel je je een pak mobieler nu je je rijbewijs hebt gehaald.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥