Nieuwe kleuren

by - juni 21, 2015

De oplettende lezer had vast al wel gezien dat er een aantal dingentjes aan mijn lay-out zijn veranderd. Niet veel overigens maar de vorige template wilde ik graag kwijt. Dat is een nadeel van kant en klare html templates, ik ben er nooit helemaal honderd procent tevreden mee. Ik zou vaak nog het één en het ander willen aanpassen, maar helaas kan dat vaak dan niet. 

Maar voor nu ben ik weer tevreden. Tevreden met wat ik nu heb, want eigenlijk wil ik veel liever mijn aandacht en energie aan mijn mooie borduurwerken spenderen. En het werkt! Na mijn vorige update zijn er namelijk heel wat kruisjes bij gekomen..



Terwijl de blauwe achtergrond steeds groter wordt is het eerste stukje van de knop zichtbaar geworden. Vele tinten groen waren ineens nodig, een fijne afwisseling met al dat blauw. Nog een klein stukje en dan mag ik gaan kiezen. Kiezen of ik verder ga met de waterlelies of dat ik een beginnetje ga maken aan het uiltje..

You May Also Like

8 Reacties

  1. fijn dat je nu tevreden bent met je lay-out, dat moet je ook zijn! Het belangrijkste is dat je heerlijk je energie kan steken aan dingen die je leuk vind!!!

    Je borduurwerk is wel heel erg mooi gevorderd, ik moest even op het plaatje kijken wat het groene was. Zal vast een lastige keuze worden. Naar rechts borduren betekend meer uil. Naar onder mooie roze bloemen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt het borduurvirus weer goed te pakken. Mooie heldere kleuren zijn je borduurwerk. Ik vind je lay-out ook mooi. Al weet ik eerlijk gezegd niet hoe de vorige er uit zag (kijk via mobiel, dus mobiele site).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie blogje ! ik zag u via andere blogster, ik volg meestal
    blogjes dat dezelfde hobbys als ik delen, bedankt voor het delen
    Fijne dag☀️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi. Ik wou dat ik er ook het geduld voor had!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap, hoor! Lijkt me ook heerlijk ontspannend om zo creatief bezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥